2013. október 5., szombat

Sleek Candy kollekció: i-Candy paletta, avagy az eye candy palette

Sziasztok!


Még kapható a MUP-ban a legutóbbi limitált Sleek paletta, melyet én most be is mutatok Nektek.




A tovább után láthatjátok az i-Candy palettát.


Sleek Candy kollekció: i-Candy paletta
A csomagolással igencsak kitettek magukért, a papírdoboz mintája egyszerűen imádnivalóan cuki. És igen, erre nem tudok más jelzőt használni. :)
A paletta tokja a megszokott masszív matt fekete, melyen megtalálható a márka, a kollekció és a paletta neve is. (Nekem kicsit hibásan érkezett, de engem nem zavar.)

 

Ha kinyitjuk, akkor a hatalmas tükör mellett megtalálható a vékony védőfólia a szemhéjpúderek nevével.
Nem sikerült elég éles képeket készítenem, úgyhogy annyira nem olvashatóak, de lejjebb úgyis leírom őket. :)



Készítettem olyan fotót is, amely hűen visszaadja,hogy milyen szép élénk színekkel van tele a paletta. Valami meseszép, nemde? :)



Az árnyalatokról is írnék pár szót. Összesen tizenkét potból áll, a szokásos két sorban. Természetesen ebben is van egy fekete és egy fehér szemhéjpúder, mint a legtöbb Sleek palettában.

Felső sor:
- Strawberry Sherbet: Kellemes matt rózsaszín.
- Bon Bo: Fényes rózsaszín. 
- Parma Violet: Sötét matt lila - az új Metallic Pomegranate nevű Maybelline Color Tattoo-val isteni páros alkot!
- Apple SourFényes menta, egyszerűen csak gyönyörű.
- Pear Drop: Nekem erről rögtön a libafos szín jut az eszembe, ugyannakkor egy csepp körte árnyalat is fellelhető benne. Ti milyennek látjátok a képeken? Egyébként selyemfényű. 
- Flump: Világos/halvány lila - kicsit hasonlít a Monaco palettában lévő Lotus Flower-re, csak nem fényes.

Alsó sor:
- Liquorice: Piszkos matt fekete. 
- Blue Fizzle: Gyönyörűséges fényes liláskék árnyalat.
- Aniseed: Fényes vöröses rózsaszín. 
- Boubble Gum: Matt égszínkék.
- Mint Cream: Kevésbé fényes, de még nem matt menta.
- Cream Soda: Krémes állagú fényes fehér.


Végezetül jöjjenek a swatch-ok:





Nálam abszolút befutó színek a Strawberry Sherbet, Bon Bo, Parma Violet, Flump, Aniseed, de a két menta árnyalat, az Apple Sour és a Mint Cream is igencsak megdobogtatja a szívemet.


Nektek tetszik ez a kollekció?  Beszereztetek valamit?



Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a paletta szerintem gyönyörűek a színei már gondolkodom a megvételén.A legjobban a rózsaszínek és a zöldek tetszenek nekem.
    Szerintem nem fog csalódást okozni mert a Sleek szemfestékek nagyon jók!

    VálaszTörlés