2013. december 1., vasárnap

10 napig tartó körömlakk?

Sziasztok!
Mára egy körömlakkos bejegyzést hoztam Nektek, és a posztban kiderül miért is nem volt a héten több bejegyzés. :)


A tovább után kiderül, mit is tud ez a lakk?
Egy körömlakk, amely 10 napig is tökéletesen mutat? Jól hangzik, ugye? Főleg olyan ember számára, akinek a legtöbb lakk két-három napig bírja - még a hosszantartóak is! Egyből felkeltette ez a darab a figyelmemet, illetve már egy ideje szemezgetek a Bourjois körömlakkjaival és most gondoltam ki is próbálhatnám.
Még a Glamour napokon alkalmával szereztem be, de még így sem az az árkategória, amit minden megfontolás/gondolkodás nélkül hajítok a kosaramba. Pedig megéri az árát!


Az ecsete nem a megszokott, hanem ferde vágású, mégis annyi anyagot vesz fel, amennyit jól el lehet oszlatni a körmökön. A lakk állaga kellemes, kicsit krémes, könnyű vele dolgozni. Egy rétegben is már egész jól fed, de két rétegben már szinte tökéletes a végeredmény. Nagyon kis profi darab, lehet hallani egy kattanást, mikor ténylegesen rázárjuk a kupakot az üvegre.



A színt én leginkább egy rágógumi rózsaszínnek mondanám, egyébként az üvegen szerepel az árnyalat száma, ami 26. Interneten rákeresve már egy fantázianevet is kaptam: guimauve - ami franciául a pillecukor (marshmallow).

Készítettem képet rögtön a festés után, a szobában este vakuval és egy pár nappal később pedig napfényben az udvaron. Utóbbi képeken láthatjátok, hogy kicsit megkopott itt-ott a körmök végén, de élőben egyáltalán nem feltűnő.






És jöjjön a lényeg: hétfő este festettem ki a körmeimet és mostmár vasárnap van, de még mindig elfogadható a körömvégi kopás, s csak a bal nagyujjamon jött le kisebb-nagyobb darabka belőle.

Abszolút megérte az árát - ami ugyan drogériás viszonylatban magas, de mégis olcsóbb, mint egy OPI vagy egy Sally Hansen. Tartósságban nagyjából az összes körömlakkomat veri!

Nekem nagyon bejött ez a lakk, szerintem még bőven bírná a maradék 2-3 napot, ami a 10 naphoz kéne, de én már mást látnék a körmeimet. ^-^

Nyugodt szívvel ajánlom ezt a fajta körömlakkot mindenkinek. :)

Nektek tetszik ez a szín? Van Bourjois körömlakkotok? Nektek bevállt?
Mulberry

1 megjegyzés :