2013. december 7., szombat

Több manikűr a H&M körömlakk szett darabjaival

Sziasztok!
Mondtam már, hogy szeretem a H&M sminkes szekcióját? Mindig találok ott valami szépséget.


Carmenesque bejegyzése után szabadon, jöjjenek az én kis kreációim a nyári H&M körömlakk szett darabjaival. :)
Nagyon megörültem amikor elöszőr megláttam ezt az öt körömlakkot, hiszen kezdjük ott, hogy eddig nem volt sárga körömlakkom - narancs is csak egy darab van az ASTORtól, - ráadásként nagyon tetszik a türkiz is (amit én inkább mentának hívok) és ilyen zöld topper sem volt a készletemben, eddig. Tehát majdnem mindegyik lakk tökéletes helyen van a gyűjteményemben.

Most szépen sorban bemutatom a lakkokat egy kis kommentárral.

Glitter Purple/Lila csillámos fedőlakk: Több lila topperem is van, és meglepő, de ez a H&M darab teljesen más, mint az eddigiek. Lila holo-mikrocsillámokkal van teletömve hosszúkás ezüst színű vonalas glitter-szálakkal. (Ennél jobban nem tudom körbeírni.) Direkt figyeltem, hogy a képeken látszódjon ez a textúra - alapnak a legújabb rózsaszín Maybelline Colorama lakkomat használtam, amit ITT már láthattatok élesben. Ez fedőlakk az üvegben sokkal jobban néz ki / érvényesül, mint a körmömön - lehet más alapon jobban mutatna, majd kipróbálom úgy is.
Összességében: Nem rossz, de nem nyűgözött le.



 



Yellow/Sárga: Az aduász, gyönyörű napsárga színnel - már két rétegben tökéletesen fed. Nem tudom, eddig miért nem volt sárga körömlakkom, gyönyörű alapot ad nail arthoz vagy csillámokhoz. Igazi nyári szín, de így ősszel is jó érzéssel néztem a körmeimet, feldobta a napomat. :)
Összességében: Egyik kedvencem, nem tudok rá rosszat mondani. (Elfogult vagyok, tudom.) Már csak emiatt a lakk miatt megérte megvenni az egész szettet.


 

Mad Confetti Topper by H&M

Orange/Narancs: Hála a "jóidőnek", kicsit furcsa képekkel szolgálok erről az árnyalatról, de azért megpróbálom leírni a színt. Nekem narancs helyett inkább egy pirosas sütőtök jut eszembe a körmeimről, de csak azért, mert csillámlakkról van szó. Ezt már három rétegben vittem fel, hogy elfedje a körmöm végét - és kicsit hullik az ecsete, ott maradt egy darabka a lakkozásomban. Nem volt feltűnő, de azért mégis...
Összességében: Nagyon érdekes szín, eléggé brutális élőben - teljesen más, mint a narancs ASTOR lakkom. Még barátkozom az árnyalattal.




 





Turquoise/Türkiz: Gyönyörűséges - majdnem menta - árnyalat. Ilyen árnyalat sem volt még a birtokomban, nagyon kis szolidnak mondható.




Glitter Green/Zöld csillámos fedőlakk: Röviden-tömören, ez egy kis zöld csillámcsoda.



Végezetül megmutatom mi a különbség a türkiz és a menta árnyalat között - itt is a Mad Confetti topper by H&M-mel láthatjátok:




Nektek Tetszik valamelyik árnyalat? Hogy álltok a H&M lakkjaival?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése