2013. december 23., hétfő

Egy kis karácsonyi hangulatteremtés

Sziasztok!
Már kapható az Essence egyik legújabb trendkiadása, amely igazi karácsonyi hangulatot idéz. :)





A tovább után láthatjátok, hogy végül miket vettem ebből a kiadásból.
Facebook-on már megosztottam azt a képet a kedvenceimről. Hiába van tele csupa jó dolgokkal a kiadás, csupán pár dolgot szereztem be.





Méghozzá a kívánságlistámról, hiszen elhoztam a hópelyhes fedőlakkot és a körömdíszeket. 
A két szinezett ajakbalzsam leginkább a pigmentáltság hiánya miatt nem került a kosaramba, a négy duo körömlakk pedig meseszép volt élőben, de belegondolva, vannak már ilyen árnyalatú körömlakkjaim - úgyhogy most tényleg visszafogtam magamat.




Pár mondat róluk.
01 let it snow snowflake topper






Szerintem ez a fedőlakk volt a kollekció központi darabja- Elsőnek csak egy szimpla átlátszó lakknak látszik, majd felfedezhető az üvegcse alján lapuló "pár" fehér darabka s felrázva már megjelenik a pelyhes része is. Engem leginkább egy hógömbre emlékeztet.

Felrázva - nem keverve :D

Kissé csalódott vagyok, mert nehéz volt kiszedni a hódarabkákat és a pelyhes részéből pedig túl sok jött föl. Mindegy, szépen mutat az üvegben, az is már valami. ^.^



-----------------------------------


Jöjjön a körömdísz, azaz a nail sweets 01 seasons greetings!
Édes kis dobozban érkezik, mely egy műanyag tégelyt és ragasztót rejt magában. Többféle minta közül válogathatunk, persze mind karácsonyi témájú, s összesen 10-10 darab van mindből.





Végezetül kipróbáltam őket a vörös ASTOR lakkomon, - ha már karácsonyi hangulat, akkor adjuk meg a módját  - úgyhogy cellux segítségével még a gyűrűsujjamra is alkottam egy kis apróságot. Van még mit tanulnom, de azért mindenki felfedezte a pálcika-nyalóka mintát a körmömön. Legközelebb vékonyabbra kell vágnom a ragasztódarabkákat és akkor talán tökéletes lesz. És igen, beszereztem egy gyönyörűséges fehér körömlakkot - majd hozok róla bejegyzést. :)






A cukorkás körömhöz ez a step-by-step kép adta az ötletet - ugyan én fordítva festettem, vörösre ment a fehér körömlakk réteg, de szerintem ez nem számít annyira:




A körmeimtől igazi karácsonyi hangulatom lett egy szempillantás alatt. :)

Ti már készültök az ünnepekre?

Hogy tetszett az Essence karácsonyi trendkiadása?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése