2013. december 13., péntek

Egy újabb rúzsceruza

Sziasztok!
Nemrég vettem egy - viszonylag - újdonságot, méghozzá a Manhattan háza tájáról!


A továbbiakban erről a ceruzáról olvashatsz.
A hivatalos neve Intense Lip & Cheek Balm, ajkakra és orcára is egyaránt használhatjuk. Ez most egy limitált kiadás része - két másik árnyalattal együtt, - de elvileg az állandó szortimentbe is bekerülnek valami hasonló darabkák, de azok a képek alapján inkább a NYC Sweet Splash Gloss Sticks-ekre hasonlítanak...

Én nagyon örülök, hogy a Manhattan is előrukkolt ilyen ceruzákkal, egyrészt a nagyon kedvező áruk miatt - nagyjából 1400 Ft a DM-ben, - meg mivel szeretem az ilyen kiszerelést. Azt viszont kifejezetten sajnálom, hogy csak ebben a három árnyalatban kapható, mert elég brutális színük van. Amikor kipróbáltam őket a boltban, teljesen megijedtem, mert eléggé harsányak voltak, majd hazafele sétálva a napfényben már tűrhetőbben néztek ki.



Összesen három árnyalatban kapható:
- Fly Me Pretty (sötétpink)
- Tomato Juice (narancs)
- First Class (lila)

Én magamnak a lilát választottam, hiszen ilyesmi árnyalat még nincs a tarsolyomba. 



Ahogy a képeken is láthatjátok olyan a csomagolása, mint a színe. Nem hegyezős, a végét kell tekergetni. Megint nicns sehol sem ráírva, mennyi terméket kapunk, úgyhogy kicsavartam egy kép erejéig.



Számomra kicsit furcsa volt a viselése, mert úgy éreztem hogy vastagon az ajkamon van - holott ez nem így volt. Egy balzsamhoz képest kicsit töményebb-kenyébebb, egy kis hidratáló hatással. Azt viszont elmondhatom, hogy három-négy órát kibírt kis evés-ivással, s szépen kopott.

Megpróbáltam élethű swatchokat készíteni, de a millió kép közül ez a kettő volt a legjobb.




Kipróbáltam pirosítóként is, háááát... könnyű volt eloszlatni az ujjaimmal, szép pigmentált lett az eredmény. Viszont nem éreztem, hogy lenne valami rajtam. Kicsit még szokni kellene ezt a formáját a pirosítóknak, de ez a rikító árnyalat elég brutális az arcon.




Ti hogy álltok a rúzsceruzákkal? Kedvenc márkátoknál kapható?
Láttátok már a három Manhattan darabot?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése