2014. november 6., csütörtök

Lipcandy: Maybelline Baby Lips

Sziasztok Lányok!
Még szeptemberben beszereztem egy Maybelline cukiságot, a Baby lips ajakápolót.
 
 
Lassan egy hónapnyi használat után azt hiszem, mesélhetek róla nyugodtan.



Hogy őszinte legyek már a csomagolása megfogott, már az alapkoncepciója is. Lehet, hogy gagyinak tűnik, nekem nagyon bejön ez a vidám külseje. Még gyerekkoromból (vicces ezt így leírni és olvasni, de azért volt ez vagy 10-13 éve...) emlékszem ilyesmi csomagolású ajakápolókra.
Sajnos már ezzel meg lehet fogni és mivel semerre sem olvastam egetverően rossz kritikákat róla, igencsak elkezdte piszkálni a gondolataimat, úgyhogy nagyon megörültem, mikor megtudtam, hogy kapható a Müller-ben. Ezután már nyitott szemmel sétáltam az üzletben, de egyszer sem találkoztam velük... Eddig. :)
 
 
Nagyon szeretem a szinezett ajakápolókat, mert amellett, hogy kicsit javítja az ajkaimat még színt is ad. Ez a Cherry Me nevű és nem meglepő módon cseresznyés illata van, ami nem túl szúrós. A 8 órán át tartó hidratálás inkább 3, ha semmit sem eszünk-iszunk közben.
Az ajkakat szépen visszafogottan megszínezi, mindennapi használatra, illetve suliba is jól viselhető. - kicsit olyan a finise, mint egy vizes szájfény.
 


 
Nagyon strapabíró, erős a kupakja úgyhogy én bátran dobom a táskám zsebébe.
Úgy gondoltam, megmutatom Nektek egy smink keretein belül is, remélem nem bánjátok. ;)
 

 
Azt hiszem érezhető a kettő között a különbség. :)
 
A sminkhez a következőke termékeimet használtam fel:
- Sleek: Vintage Romance paletta - Meet in Madrid (teszt)
- Sleek: pirosító - Rose Gold (teszt)
- Catrice: barna zselés tus - 020 It's Mambo Nr. 2
- Bourjois: healty balance púder - 52 vanille/vanilla
- Olajmentes Garnier BB krém - light
 
Csak napközben jutott eszembe, hogy elfelejtettem spirálozni, ezért is maradt le a képről. :D
 
Összességében szerintem nem rossz kis termék, de ha valami hatékony ajakápolót keresel, akkor ez nem a legjobb választás, azonban ha csak egy átlagos szinezett ajakfényt egy kis cukisággal megspékelve, akkor jó választás lehet.
 
Ti mit gondoltok a Baby Lips-ekről?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése