2014. november 10., hétfő

A hétvégi (nemcsak) Joy-napok termése

Sziasztok Lányok!
Idén nem volt túl sok hangulatom részt venni a Glamour napokon - illetve időm sem volt rá. Azonban úgy döntöttem, hogy azt a pár dolgot, amit amúgyis vennék majd a Joy-napokon beszerzem.
 
 
Úgy tapasztaltam, ekkor sokkal kevesebben vásárolunk, gondolom azért, mert jóval kevesebb kupon van, mint a Glamour-napoknál. Ha kíváncsi vagy a részletekre, akkir olvass tovább. :)

A kedvezményt leginkáb szépségápolási termékekre használtam ki - tesztek majd jönnek szépen sorban.
 
Müller: A leginkább a Rimmel Apocalips volt a célpontom, mást nem is hoztam el.
 
 
 
DM: Féláron a citromsárga SHE körömlakkot hoztam el, illetve ez a SHE körömmintázó matrica is féláron volt kapható, úgyhogy jött ez is velem.
 
 
 
Rossmann: Ugyan nem vagyok nagy híve a szárazsamponoknak - mondom azt úgy, hogy eddig csak egyet használtam, ilyet zöldben... - de rá kellett hogy jöjjek, nem árt, ha van kéznél. Lassan le kell cserélnem a szempillaspirálomat, így pont kapóra jött a Maybelline kupon, amit beváltottam egy spirálra. Nagyon tetszik, hogy mostanában egyre több sminkterméknél látom azt, hogy le vannak celluxozva, zárva - így ténylg én leszek az első, aki kibontja. :)
 
 
 
Jöjjenek is az egyebek: Kicsit maradva a Rossmann-nál, a Lovely új trendkiadásában is megtaláltam a nekem leginkább tetsző dolgot, a papírtranszferes körömlakk darabjait. Meglátjuk, vajon ez jobban teljesít-e, mint az Essence.
A plázában volt egy Moyra stand és igencsak elcsábultam erre a Sea Salt darabra.
 
 
Végül még az Yves Rocher-ba is benéztem, ahol vettem egy körömlakkot és egy szappant, ajándékba pedig kaptam egy cuki teafüves fémdobozt.
 
 
 
Ti voltatok Joy-napozni? Vagy már a Glamour-napokon kiéltétek Magatokat?
Kipróbálnátok/Kipróbáltátok már valamelyik általam választott terméket?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Hétvégén voltam Gyulán és láttam én is a Lovely papírtranszferes körömlakk termékeket, de nem mertem venni, mert gondoltam nem mükődnek kellő képpen. Ugyhogy nagyon kíváncsi vagyok véleményedre.

    VálaszTörlés
  2. Én is igencsak kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés