2014. november 30., vasárnap

NOTD: Sötétség

Sziasztok Lányok!
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én ebben a hideg időben, már elővettem a kesztyűmet és eszembe sem jutott vidáman lakkozni.

 
A mai bejegyzésben láthatjátok életem első Yves Rocher-s körömlakkját élesben.

Mindig is nézegettem őket a boltban, de eddig valahogy nem jött ki úgy a lépés, hogy vegyek is egyet. Ám a legutóbbi vásárláskor úgy döntöttem, eljött az idő a tesztelsre.
Nem igazán tudtam, milyen árnyalat mellett döntsek, így a legsötétebb jött haza velem. Legnagyobb meglepetésemre van fantázianeve, ami a Blue encre, azaz kék tinta. 

 
Az üvege nagyon pici, 3 ml-es, de az ecsete hosszú és vékony; az ára 590 forint. A lakk állaga nagyon sűrű és krémes, így óvatosnak kell lenni a festésnél, illetve a két réteg mindenképpen kell.



 
Alapvetően nem egy rossz körömlakk, de nekem már másnap-harmadnap elkezdett a leperegni a körmöm szélén - kivéve, ahol csillám is volt... ott vagy egy hétig gyönyörűen bírta.... Szerintem nem lesz több Yves Rocher-s körömlakkom.

Felhasznált csillámos lakkok:
- Essence - Color & Go: 67 Make it Golden (gyűrűsujj)
- Misslyn - diamond top coat: 746 bling-bling (középső ujj)

 
Ti próbáltátok már az Yves Rocher körömlakkjait?
Mulberry
 
 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése