2014. november 22., szombat

NOTD: Rózsaszín tengeri só

Sziasztok!
Ez a Moyra körömlakk volt az első, amit felavattam a Joy napi szerzemények közül.
 
 
Ha kíváncsi vagy rá, akkor olvass tovább. :)


Nagyon tetszik ez a koncepció, egy erőteljes élénk szín megbolondítva fehér pöttyökkel.
 
 
Többféle árnyalatból válogathatunk, nekem ez a rikító rózsaszín tetszett a legjobban, ebben a borús rossz időben feldobta a kedvemet, amikor ránéztem a kifestett körmeimre.
Tökéletes fedés két rétegben és átlagosnak mondható tartás jellemzi.
 




 
Nehéz volt eltalálni az igazi árnyalatát, de szerintem sikerült. Megér egy pillantást vetni a választható árnyalatokra.
 
Ti kipróbáltátok már a Sea Salt lakkokat?
Van kedvenc Moyra lakkotok?
Mulberry

7 megjegyzés :

  1. Wow de szép! Van egy majdnem ugyan ilyen Color Club lakkom, na az is szerelmem. Azt hiszem ezt is beszerzem. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Color Club lakkot még nem próbáltam, most épp Moyra-szerelem van, mióta újra felfedeztem a tuti választékát az árnyalatokból, finisekből ^.^

      Törlés
  2. Ez a kedvencem a kollekcióból a Pearl Drop-pal együtt :) Nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem a Pearl Drop-ot, valami meseszép :$
      Én most direkt egy ilyen jujj-de-pink, jujj-de-élénk darabot akartam; feldobta ezeket a borongós napokat :)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a lakk, és nagyon jól áll Neked :-)

    VálaszTörlés
  4. Szép, csak ne kelljen lemosni!

    VálaszTörlés