2015. május 18., hétfő

Mostanában használt ajakápolóim #2

Sziasztok!
Most hogy előbújtak a napsugarak, gondoltam megmutatom a mostanában használt ajakkencéimet.


A továbbiakban erről a három termékről olvashatsz.

Imádom a színezett ajakápolókat, hiszen kettő-az-egyben hatást lehet elérni velük. Mióta megvan a blog, azóta kísérletezgetek különböző termékekkel - köztük az ajakszínezőkkel.

Az általam mutatott három termék közül kettő nagyon felkapott lett mostanában, a külföldi bloggereknek köszönhetően. Emlékszem alig vártam, hogy én is lecsaphassak a Labello Lip Butter-ére s mióta megvan használgatom. Leginkább lefekvés előtt szoktam bekenni velem az ajkam, hogy egész éjszaka hasson, meglepő vagy nem, reggelre kellemes puha ajkakkal szoktam kelni, néha még érzem, hogy van valamennyi a számon belőle. Röviden nagyon jól hidratál, a feladatát tökéletesen ellátja. A csomagolása nem valami higiénikus, de praktikus - én a legtöbbször alig bírom letekerni a tetejét. :D Biztos elég lesz még egy darabig ez a kis tégely.


A Maybelline Baby Lips-ére is irdatlan módon kíváncsi voltam, így mikor végre megtaláltam a Müllerben, megvettem a cseresznyés változatát. (Kicsit meglepődtem, hogy a különböző ízűek különböző árakon kaphatóak...) Kellemes cseresznyés illata és kicsi íze is van, lágy és csak enyhén színezi meg az ajkakat - ahogy a korábbi bejegyzésben ezt meg is mutattam Nektek. Nagyjából szeptember óta használom, egész jól bírja a gyűrődést - már több, mint a felét elhasználtam. Csodát nem tesz és az újdonság varázsán kívül egy cukiságról beszélhetünk, de ha valami komolyabb vagy hatásos ajakápoló kellene, nem feltétlen választanám ezt.

Legvégül jöjjön a legújabb szerzeményem, a Flormar Lip Balm Black Mulberry árnyalatban. Leginkább egy impulzusvásárlás volt, meg hát kicsit untam állandóan a Baby lips után nyúlni, így mikor megláttam a Nailland pultnál és leswatcholtam rögvest tudtam, hogy ez bizony haza fog jönni. Szeretem az erőteljes színeket, ez pedig annyira pigmentált, hogy akár rúzs helyett is bátran merem viselni. Szerencsére ebben is van egy minimális fényvédő, ami ebben az átmeneti időben ránk is fér. Jelenleg ő a favorit, majdnem minden reggel érte nyúlok. Ezzel a kis teremékkel a Flormar elérte, hogy ne csak a körömlakkjait imádjam. :)


Ti milyen ajakápolót használtatok mostanában?
Van valami jól bevált kedvencetek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése