2015. május 23., szombat

NOTD: Dark green emerald

Sziasztok Lányok!
Már korábban is meg szerettem volna mutatni ezt a lakkot, de akkor nem sikerültek túl jó minőségűre a képek. 



Mondjuk most is eléggé homályos a fotó, de ígérem, lesz ennél jobb felvétel is. :)


Korábban már említettem, miként sikerült beszereznem ezt az A-England Heavenly Quotes kollekciós lakkot, úgyhogy most nem is firtatnám. 
A színét nehezen tudom megmondani, engem egy drágakőre - a smaragdra - emlékeztet. Gyönyörű sötétzöld alapszíne van, melyet feldob a rengeteg arany mikrócsillám. Ez az a lakk, ami a körmökön is a legtöbbször ugyanúgy mutat, mint az üvegben. Árnyékban eltűnik a csillámosság és csak feketeség marad, napsütésben szikrázik és napfény nélkül olyan, mintha egy sötétzöld rétegre aranycsillámot szórtam volna. Igazi kis kaméleon, szerintem nagyon különleges emiatt.



Két réteg kell a tökéletes fedéshez. Egyetlen dolog nem tetszik benne, hogy már aznap este kopik a körmöm végéről, mikor felkenem. Két-három napra rá már majdnem minden körömvégemről lekopott, itt-ott elkezd lepattogni. Személy szerint többet vártam ettől a lakktól. 



Örülök, hogy második próbálkozásra sikerült szép képeket készítenem.




Nektek van A-England lakkotok? 
Mi a véleményetek a márkáról?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése