2013. szeptember 23., hétfő

Szeptemberi kisebb vásárlás: Yves Rocher és Müller

Sziasztok!
A hétvégén végre eljutottam az Yves Rocher-ba, így végre be tudtam váltani a törzsvásárlói képeslapomat.


És ha már úgyis plázáztam, akkor még pár apróságot is beszereztem. :)

Ebben a hónapban lehetett egy 2014-es határidőnaplót és tollat kapni, ha legalább 380 forintot kültünk az üzletben, s egy Swarowski kristályos nyakláncot, ha 4500 forintnál többet ott hagyunk.

Mostanra sajnos elfogyott a napló, de Nekem csak most sikerült betérnem hozzájuk. Az eladó hölgy viszont nagyon kedves volt, mert adott egy jegyzetfüzetet, illetve választhattam egy szappant (barackos) is ajándékba a vásárolt termékek (málnás szappan és a tisztító-mattító arclemosó) mellé. 


A Müllerbe is betértem, ahol vettem egy üveg körömlakk lemosót, ami igencsak fogyóeszköz itthon, illetve az Essence pultnál álldogálva nem tudtam otthagyni pár újdonságot: az egyik kis körömreszelő szettet, illetve a papírtranszferes darabokat. Alig várom már, hogy kipróbáljam őket!

Elvileg most a Be Loud trendkiadás kapható a Müllerekbe, de ez a gyakorlatban nincs így, mert összecsomagolt szempillaspirálokat lehet venni - akárcsak a DM-ekben. Pedig végre volt egy trendkiadás, ami igencsak bejött Nekem. :/ Ha valaki látja valahol, sikítson Rám!!! 


Ti vásároltatok mostanában az Yves Rocher-ban vagy a Müllerben valamit?
Kipróbáltátok már ezt a papíros technikát? Mi a véleményetek róla?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. kiváncsi leszek neked,működik-e a papirtranszferes dolog. sok bologon láttam,hogy leszólták :(
    muszáj lesz müllerbe mennem ha már vannak új essence cuccosok:)

    VálaszTörlés