2013. szeptember 19., csütörtök

Új Maybelline Color Tattoo: Fémes Gránátalma

Sziasztok!
A minap betértem a DM-be és a Rossmann-ba is és meglepődve tapasztaltam, hogy négy új árnyalattal bővült a Maybelline krémes szemhéjfesték-palettája.



A tovább után egy rövidke kis tesztet láthatsz a legújabb darabomról.

Elöszőr a Mauve Crush jelent meg a polcokon, majd pedig a Pink Gold. Az előbbi számomra érdektelen volt - nem az én színvilágom, - viszont a rózsaszín nagyon is tetszett, de már van ilyesmi krémesem az Essence kínálatából, úgyhogy arra sem ruháztam be.

Nemrég pedig hallottam, hogy két újabb árnyalat érkezett a drogériák polcaira, mégpedig a Permanent Taupe és a Metallic Pomegranate. Egyből lecsekkoltam őket és mondanom sem kell, hogy az egyik szín igencsak közel áll hozzám, úgyhogy a lilát egyből meg is vettem, amint megtaláltam a Westend DM-ben.


Itthon kicsit utánanéztem a két új árnyalatnak, s a Metallic Pomegranate nagyon hasonlít az egyik MAC Paint Pot-ra, az Idyllic-re. Nézelődés közben véletlenül a "Pomegranate Punk" szóra is rákerestem és ugyanazok a képek jelentek meg, mint a Metallic-nél. Hasonlóan jártam a "Permanent Taupe" illetve "Tough as taupe" kulcsszavak esetén is... :D Érdekes, nemde?


Gyönyörűséges fáradt lila színe van az üvegben, de még a swatch-on sem látszik annyira, hogy tele van szolid kis csillámokkal. Igazi őszi szín!


Nagyon örülök, hogy végre kapható ez az árnyalat nálunk, és egyben sajnálom is, hogy nem jutnak el hozzánk az izgalmas limitált darabok.



Nektek van Maybelline Color Tattoo-tok? Melyik a kedvenc árnyalatotok? Be fogjátok szerezni valamelyik új árnyalatot valamikor?

Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűen imádom!!! Ezt is, meg az On and On Bronze-ot, a Pink Goldot és a Permanent Taupe-ot is, a Maybelline legjobb terméke, ami kapható nálunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is telitalálat a Color Tattoo. :)

      A Permanent Taupe egyébként azért nem jött velem haza, mert nem használok (matt) szürke szemhéjpúdert. De végre vannak új árnyalatok! ^.^

      Törlés
  3. Az én kis color tattoo "családom" most 4 tagú: On and n bronze, Metallic pomegranate, Permanent Taupe, Pink gold. Imádom őket, most miattuk kicsit hanyagolom is a többi szemhéjfestékem :D
    Hozzanak be még több árnyalatot!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, mennyire vágytam a moszatszínűre meg a kis Mac-dupe nude árnyalatúra. Ki tudja, lehet egyszer eljutnak hozzánk. :D Szépen lassan. :D

      Törlés