2013. szeptember 7., szombat

Sminkes nyári összefoglaló

Sziasztok!
Sok blogon láttam már bejegyzéseket a nyári kedvenc termékeikről, úgyhogy gondoltam én is megmutatom Nektek, miket használtam a nyáron.

Nagyjából mostanra jutottam el arra a szintre, hogy reggel újra van kedvem sminkelni. Nyáron nagyjából csak szempillaspirált használtam - ha volt hozzá kedvem. Egyedül akkor festettem ki magam rendesen (szinezett hidratáló, szemhéjpúder, tus és spirál), ha találkoztam valakivel vagy valami programom volt. Mit ne mondjak, eléggé ellustultam és a napközben lévő 40+ fokok sem tettek jót, így végképp alig kentem magamra valamit.

A nyáron felfedeztem pár összeállítást, melyek a következők lennének. 

Az egyik felállásban a kedvenc Sleek palettámhoz, az Oh So Special-höz nyúltam és alapnak vagy a Maybelline Color Tatto On and on Bronze árnyalatát választottam, vagy ha rózsaszínes sminket készítettem, akkor az Essence Stay All Day For Faires krémes szemhéjpúderét választottam.



A másik felállásban a nemrég vásárolt NYX Iced Mocha mono szemhéjpúderemet használtam az egész szemhéjamra - alapnak szintén az On and on Bronze-t használtam, - illetve néha kiegészíttem arany vagy bronz színnel az ezeréves MaxFactor Dawning Gold duo szemhéjpúderemmel.



A tussal nem kísérleteztem, ha használtam, akkor a tégelyes kis Manhattan-ért nyúltam. Nyáron vízálló szempillaspirált használtam, méghozzá a nemrég vásárolt Maybelline Falsies-t. (Hiába vízálló, nem tudok erről nyilatkozni, mert strandoláshoz nem használtam.) Idén is vagy az Essence My Skin szinezett hidratálóját használtam vagy az olajmentes Garnier BB krémemet - ami igencsak jól teljesít, jobban mint az olajos változata. Szájravaló termékek közül csupán egyet emelnék ki, amit mióta megvettem előszerettel használok, ez pedig nem is más, mint a NYC Sweet Splash Gloss Stick a legsötétebb árnyalatban, ami a Revived Berry.



Ti miket használtatok előszerettel a nyáron?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése