2013. szeptember 21., szombat

Napi köröm-öröm: Lovely Polca

Sziasztok!
Ma ismét egy manikűrrel készültem Nektek, remélem tetszeni fog.


Ha kíváncsi vagy, hogy néz ki a végeredmény, akkor katt a továbbra.
Még 200 forintért vettem ezt a lila Lovely lakkot, ami a Wonder Nails kollekció része és az 1-es sorszámot viseli. Gondoltam feldobom az egyik OPI topperemmel, méghozzá a színes Polca.com-mal.






Nekem nagyon tetszik az eredmény, nagyon jól érvényesülnek a csillámok. Eddig még nem volt szerencsém kipróbálni az új Lovely lakkokat, de annak is eljön majd egyszer az ideje.

Nektek tetszik? Van régi vagy új Lovely lakkotok?
Mulberry

3 megjegyzés :

  1. polka.com nekem is megvan.nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! Ez a polka.com nagy siker lett, nem bánnám, ha bekerülne az OPI állandó kínálatába. Már most félek, hogy egyszer elfogy, pedig imádom én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem félek attól, hogy elfogyna a közeljövőben. Most a Flormar-nak is van egy hasonló körömlakkja, de az sem az állandó kínálat része. Pedig jó lenne. :)

      Törlés