2013. szeptember 11., szerda

Back To School manikűr

Sziasztok!
Mostanra már én is túlvagyok az első iskolai napomon, s gondoltam megmutatom milyen manikűrrel kezdtem a félévemet.


Nude és egy kis csillogás.
Alapnak a Lovely Be Neutral nude lakkját használtam - ITT láthattátok már önmagában. Kicsit megváltozott az állaga, - alig akart megszáradni, - illetve büdi is volt. Azt hiszem nemsokára meg kell tőle szabadulnom.


Mindegyik körmömre került az Essence Nail Art Special Effect topper Hello Holo-jából.


Végül felkentem a középső- és a gyűrűsujjamra az Essence Nail Art Twins Reloaded glitter topper Bella-ja.


Nekem nagyon bejött ez az összeállítás, elegáns, nem túl sok - tökéletes iskolába.





Nektek mennyire tetszik?
Mulberry

5 megjegyzés :

  1. Nagyon jó lett! :) Nekem bejön. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó suliba és szép is!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem back to school helyett inkább a tél vagy a szilveszter jut eszembe róla,de nagyon szép lett! :) Én vhogy sosem találom semelyik drogériában az Essence körömlakkoknál a nail art szakaszt, emlékszel még, melyikben vetted? :))

    la-creme-chantilly.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Müllerekben biztosan megtalálod, a lényeg, hogy dupla állvánnyal rendelkező drogériában keresd. :) DM-ben, Rossmann-ban általában csak 1-1 állvány van - és akkor ott a legtöbb körmös termék nem található meg.
      Dupla állvány van a Mester utca-i Rossmann-nál, a Westendben, de jó lehetőség még a 4-6 villamos vonala. Nem jut eszembe olyan DM, ahol dupla állvány lenne.

      Nálam a bevált keresőhelyek a KÖKI pláza (Müller, DM és Rossmann), Corvin pláza (Müller, DM), Mester utca/Erzsébet körút (4-6: Wesselényi utca) Rossmann. De érdemesebb "kihaltabb" helyeken is körbe-körbe nézni, mert múltkor lecsaptam 2 Catrice krémesre a lehel tér környéki Rossmannban. :)

      Törlés