2013. szeptember 17., kedd

Mint a karácsonyfa

Sziasztok!

Ma egy manikűrt mutatnék Nektek, mely nekem igencsak elnyerte a tetszésemet, viszont a tartóssága már meglepően gyér. Tudom, nem illik ronda képeket közölni egy beauty blogon, de ha valami nem működik jól, akkor azért arról is lehet írni kicsit...



Ha kíváncsi vagy a "karácsonyfa" körmeimre, akkor katt a továbbra. :)
Remélem senkit sem tévesztett meg a cím, nem karácsonfát pingáltam a körmeimre, hanem egyszerűen zöld alapra zöld csillámos toppert tettem, és az eredménye lett karácsonfás hangulatú.

Alapnak az Essence 147-es miss universe lakkját használtam, s efölé jött az Essence Twins edward-ja. 





Nekem nagyon bejött a végeredmény, viszont nagyon sajnálom, hogy még aznap elkezdett leperegni a körmömről. A képeken Ti is láthatjátok, hogy 1 nap alatt(!!!) mennyire lekopott/lepattogott itt-ott a lakk.




Nektek tetszik ez az összeállítás? Mit kezdtek a rossz minőségű lakkokkal?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Nagyon ramaty a minősége ennek az essence lakknak. :S Pedig olyan szép... :(

    VálaszTörlés