2014. augusztus 18., hétfő

Lip Candy: Újabb rúzsceruzák - Lovely/NYC

Sziasztok Lányok!
Ma két rúzsceruzát fogok bemutatni Nektek.




A továbbiakban egy rövidebb összehasonlítást olvashatsz a két ajakkencéről. :)




Lovely: Color Wear Hosszantartó Ajakrúzs - Nr 4
Meglepődtem, mikor a Lovely álványon megláttam ezeket a rúzsceruzákat, nem is tudtam, hogy már ennél a márkánál is kaphatóak. :) Összesen négy színben (piros, rózsaszín, mályva és nude) kapható, mindegyik eléggé pigmentált, kb 3 órát minden gond nélkül kibír - evés-ivást leszámítvat. Az ára nagyjából 700 forint. Nekem nagyon tetszik, örülök, hogy már ennél a márkánál is kapható rúzsceruza.





NYC: City Proof Twistable Intense Lip Color - 020 Riverside Rose
A NYC Sweet Splash Gloss Stick után már igencsak vártam, hogy a márka előrukkoljon egy kicsit pigmentáltabb rúzsceruzával, ami annyira azért nem jött össze, de ez sem baj. Hasonló az állaguk, krémes és inkább ezt is szájfénynek nevezném, mint ajakceruzának. 
Egyetlen problémám vele, hogy miután kicsomagoltam már alapból el volt törve...




Jöjjön a swatch: 
A Lovely egy fás-sötétebb nude, a NYC világosabb-rózsaszines nude.




A Lovely-t már többször is használtam, nagyon tetszik, megszerettem. A NYC-ral sincs bajom, eddig párszor használtam - ez az árnyalat annyira nem szinezi meg az ajkamat, a mindennapokra tökéletes választás lehet. 



Ti ismeritek a NYC vagy a Lovely rúzsceruzáit?

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése