2014. augusztus 2., szombat

NOTD: Green & Glitter & Dots

Sziasztok!

Ma is egy manikűrt mutatok Nektek, melyben a másik Lovely Rio homoklakkot megbolondítva  az új akciósan beszerzett ASTOR lakkjával.



Remélem tetszeni fog Nektek a végeredmény. 

Felhasznált lakkok:
- ASTOR Fashion Studio: 269 Royal Garden
- Lovely Rio homoklakk: Nr 2 (zöld)

Ehhez a manikűrhöz valami hasonlót szerettem volna készíteni:


Kicsit átvariáltam, de szerintem nem lett rossz a végeredménye:





A lakkokról pár szót:
ASTOR zöld: nem kifejezetten zöldnek nevezném, hanem kékeszöldnek - pláne az üvegben. A középső ujjamon egy rétegben van, a többin két rétegben - előbbinél már kicsit látszik a körmöm végén a kopás, de még így is tartós. Szeretem ezeket a lakkokat, akár az illatosítottakat is. 

Lovely Rio homoklakk röviden ezüst alapban zöld glitterek. Imádom a Lovely homok hatású körömlakkjait, de ez is másmilyen, mint a karácsonyi Snow Dust vagy az elénk kék, nagyon érdes a felülete, hamar kopik és két réteg kell a fedéshez.  A nagyujjamnál használtam egy réteget az ASTORból, így olyan lett, mintha csak egy fedőlakk lenne rajta - nem érdes, de ugyanannyira látványos és szép. Összességében ez sem olyan, mint amilyennek vártam, de többször fogom még használni, ebben biztos vagyok - már a képen is láthatjátok, hogy azért fogyott belőle eddig is. :)



Hogy tetszik Nektek?

Mulberry

3 megjegyzés :