2016. augusztus 11., csütörtök

New in | Essence | I *heart* nude mono szemhéjpúder (kifutó termék)

Sziasztok Lányok!
Remélem nem unjátok még, de mára is egy Essence kifutó "termékcsaládról" hoztam egy bejegyzést.


A továbbiakban ezekről a szemhéjpúderekről olvashatsz.


Oda meg vissza vagyok a nude szemhéjfestékektől, ezért próbálok olyan darabokra vadászni, amik (még) nincsenek a készletemben. Ez most is így történt, szerintem sikerült kiválogatnom pár szép és különleges színeket.


"Csupán" öt árnyalatot vettem meg, ebből az első kettő highligter-ként is el tudom képzelni, van egy barnás árnyalat is, amit ki kell próbálnom kontúrozáshoz, a maradék kettőre pedig nagyon kíváncsi leszek a swatchok alapján.


Kiemelőszínnek a 02 cake pop és a 03 créme brulée tökéletes, szép fényesek. A 08 rosen yoghurt egész szemhéjon jól teljesít, csak közelről látszik, hogy van valami visszafogott szín a szemen. Ez a három szemhéjpúder tökéletes a no makeup makeup-hoz. Kipróbáltam egész szemhéjon a 09 o pistachio mio-t, gyönyörű volt és nem volt zavaró a rengeteg csillám. Nagyjából négy órával később kicsit felfrissítettem és az egész napot bírta, saccra vagy tíz órán át! A 05 my favourite tauping-ot a mai napon tesztelem, holnap frissítem a bejegyzést, de csak jó dolgokra számítok.

Egyetlen problémám van, hogy amikor a tükörben nézem a szemem, hogy mennyire van még a helyén a festék bajban vagyok, mert egyes szögekből úgy látom, mintha arrébb ment volna, holott másik szögben és valóságban pedig meg sem mozdult.


Azt még meg kell említenem, hogy poroznak, de könnyű kezelni őket és eloszlatni is.

Ti beszereztétek valamelyik árnyalatot ezek közül?
Mikre csaptatok le?
Mulberry 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése