2016. augusztus 13., szombat

New in | Catrice | Contourious Trendkiadás darabkái

Sziasztok Lányok!
Csütörtök reggel a Müller felé vettem az irányt, mert tudtam, hogy akkor már kint lesznek a Catrice legújabb trendkiadás darabkái az állványon.



A tovább után a Contourious trendkiadás pár darabjáról olvashatsz.



Idén nagy sláger a kontúrozás/bronzosítás, így szerintem mindenki örül(t) ezeknek a limitált termékeknek. Ugyan van még hova fejlődnöm etéren, de legalább már vannak hozzá kellékeim is.



Kontúrozó ecset (Contouring Brush)
Még sosem használtam ilyen kicsit ferdén vágott ecsetet kontúrozáshoz, de nagyon puha szálakból áll és tömött. Azt hiszem ez az első vagy második Catrice ecsetem, de eddig csak jókat olvastam róla és ha legalább olyan jó, mint az Essence kínálatában lévők, hát örülni fogok.








Duó Kiemelő (Strobing Duo Highlighter)
Én nagyjából tavasz óta lettem szerelmes a highligter-be. Eddig nem is tartottam fontosnak egy sminkelésnél, néha-néha egy fényes szemhéjpúdert használtam erre, azonban ez a gyönyörű fényes csillanás igenis kell a mindennapokra. Ebben a duóban egy fehéres és egy rózsaszínes highligt kapott helyet. Gondolkodtam még a trendkiadás highligter stick-jén, de úgy döntöttem, elég lesz a korábban vásárolt Essence darab is.






"Formázó paletták" (Sculpting Powder Palettes) 
Egy kiemelő, egy pirosító és egy kontúr színeket tartalmazó paletta, amiből csak a tükör hiányzik. Jól záródik, de azért könnyű kinyitni, úgyhogy csak óvatosan a táskába dobálással! Tetszik a kétféle színvilág, pigmentáltak és lehet őket építgetni. 
A highligter csillámos és az arcon is kicsit látszik, de gyönyörű; a pirosító szokásosan a jó minőségű mattok, azonban a kontúr sajnos hagy kivetni valót maga után. Porzik és nehezen lehet rávarázsolni az ecsetre a fenti színt. Még ki fogom próbálni másik ecsettel is,de azért ez egy kissé elszomorított.


Ti beszereztetek valamit ebből a trendkiadásból?
 Hogy álltok a kontúrozással/bronzosítással?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Már az egész polc le volt fosztva, mire odaértem a Müllerbe, pedig több dolgot is kinéztem magamnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom. Várható volt, hogy hamar le lesznek fosztva az állványok. Azért kitartást, hátha újra feltöltik valamikor őket.

      Törlés