2016. augusztus 6., szombat

New In: Eye Candy | L'Oréal Colour Riche Quads - Disco Smoking

Sziasztok Lányok!
Mára is egy szemhéjpúder "palettával" érkeztem. 


A továbbiakban erről a L'Oréal termékről olvashatsz.


Hogy őszinte legyek, a nem szoktam L'Oréal termékeket venni, mert drogériás viszonylatban drágának találom - főleg a Color Riche Le Vernis Körömlakkokat, amik 1200 forintba kerülnek és csak 5 ml-s terméket kapunk...

Ezzel a quaddal már jó ideje szemezek - főleg az élénk árnylatok miatt - és most akciósan sikerült lecsapnom rá - habár még így is elgondolkodtam a megvételén mert annyira nem volt olcsó...


Úgy tűnik, ez a L'Oréal Colour Riche Quad valami kifutó termék - egy másikkal együtt. Ez a SHOCKING Disco Smoking S3 nevű és négy különböző árnyalatot tartalmaz: egy feketét, egy levendulás lilát, egy piszkos rózsás színt és végezetül egy aranyos sárgát.


Nem porzik és igencsak pigmentáltak; az alábbi képen 1 húzással láthatjátok a színeket:


Nagyon örülök, hogy megvettem.


Lehet ez lesz az a márka, amiért még inkább átszokom az "inkább a minőség, mint mennyiség" koncepcióra?


Ti használtok L'Oréal termékeket?
Szeretitek a szemhéjpúdereiket?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Uuu, te jó ég, de szép színek! Tegnap nekem is a szemem elé került, de a csomagoláson keresztül nem nagyon jött át. Viszont most a swatchokat látva nagyon megtetszett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánatot kérek, ha sikerült rávennem a vásárlásra. :)

      Törlés