2016. augusztus 9., kedd

New in | Essence | I *heart* soft metals mono szemhéjpúder (kifutó termék)

Sziasztok Lányok!
A mai bejegyzés szintén egy Essence kifutó "termékcsalád" darabjairól fog szólni.


A továbbiakban erről a két szemhéjpúderről olvashatsz.


Szeretem a fényes, csillogós szemhéjpúdereket ezért örültem, mikor megláttam a kifutó termékek között őket. Ugyan sok palettám van és nem igazán szeretek mono-kat venni, ezzel a két árnyalattal kivételt tettem, hiszen nincsenek ilyesmi színeim.


Az egyik árnyalat egy piszkos rózsaszín, a másik pedig egy piszkos olívazöld. Nagyon puha a szerkezetük, ujjal könnyen arrébb lehet piszkálni az pan-ben, de ecsettel már kicsit bonyolultabb a festék kiszedése - ezért néz ki így az alja.


Egy olyan rossz hírem van, hogy önmagában egyik szemhéjpúder sem áll meg, nekem pár óra (2 max 3) alatt összegyűltek vonalakba, ráncokba a szemhéjamon - használtam hozzájuk alapot. Azonban valami alapszín fölé plusz csillámnak tökéletesen megállják a helyüket egész szemhéjon vagy a mélyítővonalban!


Én egy kicsit többet vártam tőlük, de ennyi pénzért bőven megérték.

*A napokban még jön az I <3 Nude mono szemhéjpúderek rövidke tesztje is.*

Ti kipróbáltátok már ezt a fajta szemhéjpúdert?
Lecsaptatok rájuk a kifuttatáskor?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése