2016. augusztus 2., kedd

New in | Lipcandy: Freedom Makeup rúzs Csehországból

Sziasztok Lányok!
Mára egy rúzsról hoztam egy bejegyzést, amit még Csehországból hoztam haza.


Továbbiakban erről a  rúzsról olvashatsz - itthon mintha nem lenne kapható ez az árnyalat.

Szeretem az olcsóbb márkákat, ha minőségi termékeket kapunk cserébe. A Freedom Makeup a tavaly befutott Makeup Revolution kistestvére és hasonló a termékkínálatuk is.


Ugyan rengeteg bogyós rúzsom van, de azért szerettem volna a komfortzónámból választani így esett a választásom erre a rúzsra. Ez a Pro Lipstick Now típusból való és meglepő módon a fantázianeve egy férfi neve, 119 Adam. Tetszik, hogy a rúzs alján látszik az igazi árnyalat, így kevésbé lehet meglepődni. Azt nem tudom, hogy lehet-e letekerni, mint valamelyik NYX rúzsnál. Maga a rúzs kicsit csillámos, de az ajkakon ez nem látszik. Evést, ivást egy darabig bírja és szépen kopik.


Készítettem színmintákat, megmutatom egy rétegben és építve is, íme:


És ahogy már írtam, a sok bogyós színeimből összeszedtem a kedvenceimet és összehasonlítottam velük. Megnyugtató, hogy mind más árnyalatú... :D



Ti szeretitek a bogyós rúzsokat?
Mi a véleményetek a Makeup Revolution-ről és a Freedom Makeup-ról?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése