2017. január 31., kedd

Havi Kedvenceim & Elfogytak | Január

Sziasztok Lányok!
Úgy döntöttem, idén útnak indítom a havi kedvences és elfogytak bejegyzés-sorozatokat és ezáltal megpróbálok minden hónapban más termékeket használni.


Kezdésnek gondoltam megmutatom egy bejegyzésben a kedvenceimet, illetve, hogy miket használtam el a hónapban.


Kezdjük is a kedvenceimmel a sort.


Essence me & my umbrella trendkiadás pirosítója: Mióta megvettem, megállás nélkül csak ezt használtam. Nagyon természetes pírt kölcsönöz az arcnak, minden sminkhez illik, nem is kell ennél több.

Catrice HD Liquid Coverage alapozó és Liquid Camouflage korrektor: Késő ősszel vettem összecsomagolva a két terméket akciósan, és idén el is kezdtem használni őket. Kellemes érzés az arcon, az én színem és mattító hatású púder nélkül pár óráig. Szem alatti karikákra pedig tökéletes a korrektor.


Már többször említettem, hogy imádom az Essence Lash Princess szempillaspirálját, többször újra vettem - és biztos hogy fogom is még a jövőben, akár a legújabbat, akár a vízálló testvérét, amiből egyet még decemberben elhasználtam. Tetszik a keféje, szép pillákat csinál számomra.

BH Cosmetics x Be... by Bubzbeauty szemhéjpúder paletta: Még november végén érkezett hozzám és azóta is csak ezt a palettát használom. Egyszerű nappali és esti sminket is készíteni vele, minden benne van, ami kellhet.


A hideg tél miatt újra előkerült a Labello lipbutter-e, ami szépen rendbetette a kiszáradt, cserepes ajkaimat. Szeretem kicsit bőségesen felkenni a számra, így tovább tart az ápoló hatása. 

November vége óta szinte csak a NYX Lip Lingerie 12-es Exotic árnyalatú folyékony ajakrúzsát használom, számomra ez a tökéletes (nemannyiranude) nude rúzs. Egyszerű a használata, jó az applikátora, hosszan tartó, azonban kiemeli az ajkak "hibáit" és irdatlanul szárít. (Ezek után nem meglepő, hogy a Labello-t is rengetegszer használtam.)


Ez a két Nivea termék a maradék karácsonyi ajándékom - amit nem tudtam odaadni valakinek, így elkezdtem én használni. Télen jobb szeretem használni a krémes tusfürdőket, mivel úgy érzem sokkal jobban hidratálnak, mint a gél állagúak. Mostanában az extra hideg miatt a testápolót is elkezdtem használni pluszban - holott nem vagyok az a testápolózós lány, de most kellett. Gyorsan beszívódik, nem ragad és kellemes (a szokásos Nivea) illata van. 

Még mindig használom a szeptemberi Pixibagben lapult Jimjams hidratáló kézkrémét, azonban nemsokára el fog fogyni. Meglepő módon rettentő sokszor kiszáradt vagy bepirosodott a hidegben (kesztyű alatt is) a kézfejem. A legtöbbször az egyik kézfejemre teszek egy kicsit és a másik kézfejemmel elkenem, mert máshol nem érzem szükségét. 



Most pedig jöjjenek az elfogyott termékek:


Balea micellás arctisztító víz (száraz és érzékeny bőrre, narancsvirág vízzel): Ugyan nem száraz az arcom, ki akartam próbálni. Szemsmink lemosáshoz kevés volt, a többivel nagyjából boldogult, habzó arctisztító toniknak elment. Semmi különös nem volt, örülök, hogy végre elfogyott.

Nivea Creme Care tusfürdő: Nem meglepő, hogy elfogyott, hiszen minden nap használtam vagy másfél hónapja. (Most kezdem csak értékelni az ajándékcsomagokat, amiket karácsonyra kaptam.)

Essence Lash Princess szempillaspirál: Egyik kedvenc és olcsó drogériás spirálom.

Jumjams sminkeltávolító nedves törlőkendő: Utazáshoz szoktam venni ilyen kendőt, mert a szempillaspirálon kívül mindent tökéletesen lehoz. Néha simán arctisztításhoz is szoktam használni, kellemes illata van. 

Körömreszelő: Mindig van nálam legalább egy darab, ráadásként mostanában sokszor beszakad a körmöm, úgyhogy igencsak használva volt ez a narancsmintás.

Elmex sensitive fogkrém: Nagyjából két éve használom ezt a fajta fogkrémet, nem csalódtam benne. Határozottan nem egy Paradontax, de az érzékeny fogaim imádják. Tényleg véd, erősít és tisztít - sőt a fogorvosom is ajánlotta, adott egy kis utazó méretűt miután megcsinálták a fogaimat.

Vichy pórustisztító maszk: A Vichy x Pixibox csomagban lapult a ez a maszk minta, amit januárban ki is próbáltam. Kellemes, agyagos megszáradós maszk, ami olyan puhává és tisztává változtatta az arcomat, hogy csak na. Nagyon tetszett és egy-egy ilyen minta 2-3 alkalomra is elég volt.



Ti miket kedveltetek ebben a hónapban, illetve miket használtatok el mostanában?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése