2017. január 26., csütörtök

SZEMEZGETÉS A Catrice ÚJ SZORTIMENTJÉBŐL

Sziasztok!
A napokban megmutattam mik tetszenek az Essence új szortimentjéből, úgyhogy ma jöhet is a Catrice kínálata.


A nekem tetsző kifutó Catrice termékekről már korábban ITT írtam.


Szemekre jön egy újfajta paletta és a két kifutó mono szemhéjpúder helyére más árnyalatok érkeznek, illetve az Essence mellett a Catrice is behozza az újfajta cushion eyeliner-t (párnás szemhéjtust).


Ajkakra érkezik rengeteg újdonság, én legjobban az lip scrub "ajakradír rúzsnak" örülök, hisz csak az ELF háza táján kapható ilyen kiszerelésben. Jön még újfajta Lip Cushion, Lip Dresser és Aqua Ink Lipliner is, bogyós és ombré rúzsok


Végezetül kapható lesz a Prime and Fine alapozó világosító (és sötétítő) cseppek is, így a nagyon világos bőrű lányok (és fiúk is) tudják világosítani az alapozójukat - mert hát a "Light" árnyalat is néha sötét....


Nekem ezek a termékek tetszenek a legjobban.

Ti mit vártok a legjobban?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése