2017. január 19., csütörtök

NOTD: UMA tökéletes neonjai

Sziasztok!
Nem tudom, mennyire emlékeztek még erre a körömlak szettre, amit még nyáron vettem Csehországban, de mostanra végre kipróbáltam (és lefotóztam) mindet, úgyhogy meg is mutatom Nektek.


Nálunk nem kapható ennek a márkának a termékei, de benne van az idei év egyik színe.


Mostanra már sokkal meggondoltabban tudok válogatni a körömlakkok - és egyéb sminktermékek - között, mivel a saját pénztárcámból gazdálkodok. Tudom, hogy több lakkom van, mint amennyi átlagos lenne - de összesen nincs 100 darabom, szóval...
Amikor a drogériában nézegettem a lakkokat, egyik sem fogott meg igazán, kivéve ebből a szettből a zöld és a lila, úgyhogy meg is vettem. Nincs sem sorszámuk, sem nevük, úgyhogy maradnék is az árnyalat megnevezése mellett a továbbiakban.

Fűzöld
Meglepődtem, mikor nemrég meghallottam, hogy 2017 színe a Pantone 15-0343 kódú fényes zöldje (Greenery) lesz - ez a szín magában hordozza a reményt, a megújulást, és a frissességet; illetve fel akarják hívni a figyelmet a környezetvédelemre. 



Lila / Mályva
A kedvenc színem a lila, azonban ezzel a lakkal (árnylattal) nem igazán vagyok kibékülve. Az üvegben egy gyönyörű sötétlila, a körmeimen meg teljesen más - attól függően, mennyi fény éri. Ezen a három képen láthatjátok is az előbb leírtakat, egyenlőre nem tudom mire vélni.




Piros
Ennél a színnél elakadt a lélegzetem, tényleg olyan élénk-ütős piros élőben, mint az üvegben. Gyönyörű árnyalat egy kicsi rózsaszínes beütéssel.



Narancs
Gyönyörű, élettel teli narancs, jó fedéssel.



Pink
Először babarózsaszínnek láttam az üvegben, majd a körmeimen már sötétebb rágógumi rózsaszín volt, aztán rendes nappali fényben igencsak szembetűnő pink.




Összességében:
Kicsit vegyesek az érzéseim, mert csak néhány lakknál érzem a "neon hatást" - vagyis inkább azt, hogy napfényben/árnyékban más árnyalatokban mutatkozik, - sajnos csíkoznak (pink fotóknál látszik) és kell a két-három réteg a "tökéletes" fedéshez. Fedőlakktól függően bírják a strapát 2-3 napig, utána nagyon lepereg a körmöm végéről.
Nem mondanám mindet (csak a pirosat és a fűzöldet) kötelező darabnak, ha valahol külföldön látjátok.


Nektek van fűzöld lakkotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése