2017. január 16., hétfő

Szemezgetés a kifutó Essence termékekből

Sziasztok Lányok!
A múlt héten megmutattam, miket vennék meg a kifutó Catrice termékek közül, ma pedig az Essence háza táján is körbenézek.


Azt nem tudom, hogy elkezdődött-e már, de a honlapjukon megtalálhatjátok a kifutó termékek listáját - ITT - illetve az újonnan érkező termékek listáját is - ITT.


Kezdeném a sort a szemre való termékekkel, mivel a márka megválik az all about … szemhéjpúder paletta 01-es bronze árnyalatáról. (Ha ez is olyan jó minőségű, mint a Vintage volt, akkor érdemes lecsapni rá!) A márka megválik szinte az összes mono szemhéjpúderétől, úgyhogy ha van kedvenc árnyalatotok, akkor érdemes abból betárazni. Én a sima monokat nem sajnálom, mert változó volt a minőségük... azonban a the velvets család nincs régóta a kínálatukban és azokról jókat olvastam/hallottam.

all about... bronze palette - 01 bronze
the velvets mono - 01 fluffy clouds,  02 almost peachy!, 03 smooth caramel

Az ajkakra való termékeknél kár, hogy kivonják az XXL szájfényeket, sok jót olvastam/hallottam róluk is - de mivel nem vagyok nagy szájfényes nem zavar a dolog. Azonban szívesen kipróbálnám valamelyik BB beauty balm szájfényt, illetve a hosszantartó rúzsokkal sem lehet melléfogni - a vörös már megvan, - ahogy a natúr sheer& shine ajakrúzsokkal sem. A kontúrceruzáról nem tudom akciós lesz-e - a honlapon nem láttam, - de abból sosem lehet elég.

sheer& shine ajakrúzs: 02 cute nude, 05 look at me!
hosszantartó ajakrúzs: 03 dare to wear, 11 nude love
BB Beauty Balm: 03 flirtylicious, 05 heartbreaker
hosszantartó ajakkontúr ceruza: 18 berry merry

Arcra való termékek közül csupán kettőt emelnék ki, a highligter-t és a fixáló púdert. 

pure nude highligter - 10 be my highlight
stay all day translucent fixing powder - 10 translucent

Végül pedig két körömlakktól is búcsúzunk, amivel megismerkedtem a nyomdázással. Sajnálom, hogy kifuttatják őket, de a Moyra kínálatában rengeteg színűt találhatunk.

nail art stampy polish -  01 white, 02 black



Ti miket terveztek venni?
Van valami, amit nagyon sajnáltok és nem szerepel a fenti listán?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése