2017. január 10., kedd

Szemezgetés a kifutó Catrice termékekből

Sziasztok Lányok!
Mint tudjátok, megint eljött az az idő, amikor a Catriceháza táján kiderül, mik lesznek a kifutó termékek, melyeket olcsóbban tudunk beszerezni.


Most megmutatom Nektek én miket szereznék be a kifutó termékek közül - egyébként a KÖKI Müllerben és Rossmannokban már el is kezdték az akciót!


Megpróbáltam külön kategóriákba szedni a kiszemelt termékeket. Kezdetnek említeném a szemhéjpúder palettákat, amik nemrég kerültek be a kínálatba.
  • Absolute matt - 010 Eyes Wide Matt
  • Absolute rose - 010 Frankie Rose To Hollywood
  • Sand nudes - 010 Hug S´and Kisses
  • Glam & smokey - 010 Never Grey Up
Még nem próbáltam ezeket a palettákat - már elkapkodták a Müllerben mindet, - de gondolom olyan jó minőségűek, mint a mono-ik.




Kicsit a szemhéjpúder vonalon maradva a két kifutó mono szemhéjpúder teljesen az én színvilágom. Az arany (950 Gold Out!) és a csokibarna (960 Choc'Late Night Show) a mindennapokban is használható.
Pluszban, fel lehetne tankolni All Matt Plus alapozóból is a 025 Sand Beige árnyalatúból - ha az én színem lenne és nem lenne másik 2,5 alapozóm használatban... 



Végül jöjjenek az ajkakra való termékek. Imádom az összes ilyen termékét a márkának, úgyhogy "körmös blog létemre" a legtöbb sminktermék a kívánságlistámon rúzsok - körömlakkok helyett. :D 

Az egyik kifutó termék egy Beautifying Ajakápoló (060 Blackberry Muffin), ami a Clarins eclat minute instant light lip perfector dupe-ja akar lenni, csak sajnos hamar megromlik az aplikátora miatt. Korábbi kifutó darabot megvettem és sajnos semmi extra..
Van még két árnyalatban kifutó Ultimate Colour Lip Colour ajakrúzs (420 plum fiction, ), amiken nagyon gondolkodtam, de rengeteg bogyós rúzsom van, a másik pedig nagyon pink.
Az egyik kifutó termékcsalád a Shine Appeal Folyékony Ajakrúzsok (nekem a bogyós 060 Marry Berry és a vöröses 050 What a Melon Review). 



A másik termékcsalád, amit kivonnak a forgalomból (sajnos) az az összes Ultimate Stay Ajakrúzs kifutó, a legjobb rúzsok a világon! Csak egy pár árnyalatot osztottam meg az alábbi képpel (050 Mauve Your Lips, 070 Plum & Base, 140 Behind The Red Curtain, 160 Don't Worry Be Berry, 170 Beauty In Every Pink).


Nem tudom, hogy fogok-e venni bármit is, hiába hangoznak jól a kifutó termékek, de rengeteg hasonló árnyalatú/finisű sminkem van már...

Ti terveztek venni valamit?
Volt ezek közül valami, amire szemet vetettetek?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése