2013. június 17., hétfő

DIY: Gyöngyös karkötő #1

Sziasztok!
Régóta tetszenek a gyöngyös ékszerek, és mivel nem akartam boltban venni, ezért elkészítettem magamnak egyet. A mai bejegyzésben megmutatom, miként alakítottam át ezt a láncot egy karkötővé.


A tovább után láthatjátok az eredményt.
Az átalakításhoz nem kell más, mint gyöngyök, rugalmas cérna, tű és olló.
Az elkészítése egyszerű, csupán felfűzzűk a gyöngyöket a kívánt hosszúságú cérnára - ehhez segítségül hívhatjuk a tűt - s végül összekötjük a két végét. 
Elkészítési idő: nagyjából 5 perc.

Ezt a módszert elöszőr Dorika egyik bejegyzésében láttam, s azóta ki akartam próbálni, de csak most jutottam el idáig. Egyébként Pinterest-en millió hasonló ötletet találtam, azok közül is kinéztem jó néhányat.


Ha szeretnénk, akár egy kis masnit is tehetünk a két végéhez - ugyebár ehhez kell plusz anyag. 



Egyéb variációk:
Különböző formájú, színű és méretű gyönyöket is felhasználhatunk, több karkötőt is összeköthetünk eggyé vagy akár külön-külön is viselhetjük őket.


A maradék gyöngyből már most tudom mi lesz, csak egy kis szalag (és idő) kell hozzá. 


Ti szeretitek a gyöngy ékszereket?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése