2013. június 5., szerda

Újragondolva: Sleek paletták

Sziasztok!

Ma a Sleek két palettájáról lesz szó, a Snapshots és a Showstoppers palettáról.
(Nekem nincsenek meg ezek a paletták, a Snapshots-ról a képek innen vannak, a Showstoppers-ről pedig innen.)

Snapshots

Snapshots
A megszokott Sleek paletták szerint, ebben is tizenkettő szemhéjpúder van, viszont az árnyalatok nem egy, hanem kettő limitált paletta színeiből állnak össze.

A Monaco palettából 8 árnyalat:
  • Summer Breeze,
  • Lotus Flower,
  • Humming Bird,
  • Sand Walker,
  • Washed Ashore,
  • Sunset,
  • Magenta Madness
  • Kiwi Flower - eredeti neve 'Kiwi Zest')  és
A maradék 4 szín pedig a Curacao palettából került ki:
  • Martini,
  • Tequila Sunrise,
  • Green Iguana,
  • Purple Haze.



Összességében, én jó ötletnek tartom, hogy újra kaphatóak ezek a különleges árnyalatok, ugyanakkor rosszul is érint, mert ezáltal nem olyan különleges a megvásárolt palettám, hiszen már nem annyira limitált... 




-------------------------------------------------------------------------------------------------

Örülnék neki, ha a régebbi palettákat is újra piacra dobnák - vagy hasonló módon újragondolnák, mint itt vagy, mint a  Showstoppers palettánál, mely az egyik legújabb limitált paletta.


Showstoppers

A Showstoppers i-Divine paletta némely eddigi Sleek palettából tartalmaz 1-1 mono szemhéjpúdert (, melyeknek a neve az adott paletta neve).


A palettában lévő szemhéjpúderek a következőek lennének: 



És, ha szemfülesek vagyunk, akkor még azt is meg tudjuk mondani, hogy melyik színt használták az adott pallettából:


Felső sorban: 
  • PARAGUAYA: Sandstone, 
  • SUNSET: ?,
  • BAD GIRL: Innocence,
  • ME MYSELF&EYE: Primal Green,
  • GRAPHITE: Gunmetal,
  • NOIR: ?
Alsó sorban:
  • Ultra Mattes V2: Thunder,
  • Oh So Special: ?,
  • BOHEMIAN: Navy Blue,  
  • STORM: ?,
  • SPARKLE: Festive,
  • AU NATUREL: Mineral Earth. 





Végezetül jöjjön néhány régebbi limitált paletta neve felsorolás szinten:
Sparkle,  Paraguaya, Jewels, Graphite, Good Girl, Curious, Circus, Bohemian, Safari, Chaos, PPQ: Me Myself and Eye, Glory, Caribbean kollekció: Curacao paletta.   

Leginkább ezt, a Me, Myself & Eye palettát sajnálom,
nagyon-nagyon tetszik benne minden árnyalat!
Kép forrása

És végezetül egy újdonság, a következő úk paletta, mely már most kívánságlistás darab, az i-Candy i-Divine Palette. Nektek hogy tetszenek ezek a színek?




Szeretitek ezt a márkát? Nektek van Sleek palettátok? Be szeretnétek szerezni valamelyiket?
Mulberry

7 megjegyzés :

  1. Szia! Szuper bejegyzés volt, ha megengeded, kicsit továbbgondolnám majd a blogomon, mert megvan némelyik limitált és régi, és összehasonlítanám az új paletták színeivel, hogy tényleg teljesen azonosak-e :-) AZ i-Candy nálam is kívánságlistás, és továbbra sem tudok dönteni, hogy gofrisan vagy simán szebbek ezek a paletták :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan, kiváncsi vagyok rá. Esetleg majd linkeled ezt a bejegyzést az összehasonlító posztodban?

      Ez az i-Candy paletta irdatlanul jól néz ki, egy igazi eye-candy. (Elöszőr is így olvastam a nevét.) :D

      Törlés
    2. Persze, ez nálam természetes :-) Hallod, a Safariba totálisan szerelmes vagyok, utánanéztem, és cska néztem és néztem... Kár, hogy limitált volt :-(

      Törlés
  2. Én is kinéztem ezt a palettát, már nagyon várom, hogy kapható legyen! :) Remélem, hogy most erről nem fogok lemaradni, mint a tavalyi Glory palettáról, azért azóta is fáj a szívem, hogy pont lemaradtam róla. :(((((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős... a Glory palettán gondolkoztam én is, de végül nem vettem meg. Viszont minél többször nézegetem a Showstoppers palettát, annál inkább tetszik... :D A Sleek tudja mi kell a népnek.

      Törlés
  3. Ez a bejegyzés egyszerre volt szívfájdító és szemet gyönyörködtető! :D
    A Showstoppersnél elvesztem...
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem a Sleek palettákat, órákig tudom nézegetni a képeket - meg a két palettámat is - úgyhogy megértelek. :D

      Törlés