2013. június 21., péntek

Essence rúzsok: 53 & 65

Sziasztok!
Ma bemutatom az Essence rúzsaimat.


Korábban már láthattátok az újabbat a Szivárvány tag-es posztomban, ITT.
Még régebben vettem ezt az 53-as All About Cupcake-t, mikor a legtöbb bloggerina áradozott erről a rúzsról. Nekem tetszik a színe, természetes rózsaszín alapszin, viszont jobban szeretem, ha kicsit keményebb egy rúzs állaga, ez inkább krémes, - mindazonáltal ez csupán ízlés kérdése - de azért így is fogyóban van.







A Joy-napok környékén megkaptam az egyik új árnyalatú rúzst, a 65-ös Glow Neon Glow!-t. A nevéhez híven, szép neonpink műanyag tokban van a kis csillámos rúzs, mely engem a zselatinra emlékeztet. Felkenve már inkább egy gyenge szájfénynek mondanám, hiszen alig fed és nem zavaróak a csillámok benne.
Ha emlékeztek a Maybelline Color Sensational Popstick-ekre, akkor ez az Essence "rúzs" szerintem egy tökéletes alternatíva, hiszen ez is hasonló zselés, átlátszó formájú szájravaló, csupán töredék áron, mint a Maybelline darabok. Anno, nagyon kívánságlistásak voltak a popstick-ek, de örülök, hogy vártam a vétellel. Elöszőr Yvus-nál láttam ezt a rúzst, azóta tudtam, hogy le fogok rá csapni valamikor. Tökéletes, ha csak egy kis fényt szeretnénk adni az ajkainknak.



Ez a legjobban sikerüt kép a névről, viszonylag kivehető...

Ezen a képen nagyon jól látszódnak a kis csillámok



Egy kis érdekesség: Az All About Cupcake 4 grammos és 24 hónapig jó, míg a Glow Neon Glow! már csupán 3,8 grammos és csak 12 hónapig jó.


Nektek van Essence rúzsotok? Van kedvenc vagy kiszemelt árnyalatotok? És mi a helyzet a  Maybelline Color Sensational Popstick-ekkel?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Az 53-as rúzs nagyon tetszik,nekem hasonló essence rúzsom van a 43-as, csak abban több a csillám. A 65-öst pedig tényleg inkább szájfénynek lehet nevezni, de ettől függetlenül szeretem használni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem szeretem annyira a csillámos rúzsokat és az Essence kínálatában nagyon sok ilyen van. De ez a kettő nekem nagyon tetszik. :)

      Törlés