2014. október 27., hétfő

Hajápolás és kutatás a tökéletes sampon után

Sziasztok Lányok!
A mai napon írnék jópár általam használt samponról.
 

Ha kíváncsi vagy, melyik vált be nekem a legjobban, akkor katt a továbbra. :)
 



Ahogy a fenti képnél is láthatjátok, igencsak sokféle sampont próbáltam már... A Fructis nem volt rossz, de kb 5-6 használat után már nem hatott annyira, mint azelőtt, ígyhát váltottam. Ekkor jött a Hair Culture, ami egyáltalán nem vált be, csak a balzsamja, így azt tovább használtam. Visszatértem a Fructishoz, ami pár hajmosásig ismét jó volt, majd megint bemonta az unalmasat. Ekkor jött az Elseve, ami szép fényessé tette a hajamat és ennyi. Két nap után újra moshattam hajat.

Egy sampon akkor számít jónak nálam, ha minimum 4 napig nem kell újra hajat mosnom...
Volt itthon Baba samon, de nem igazán jött be, majd úgy gondoltam, hogyha a Himalaya fogkrém jó volt, akkor majd a sampon is be fog válni. Hát tévedtem, nem igazán volt hatása és a hajam is furcsa "állagú" lett tőle...
 

Ezután tettem egy próbát az Yves Rocher-val, ami eleinte jó volt, de kb a flakon felénél már nem túlságosan hatott. Ekkor épp elutaztam, ezért csak a kicsi fügés Baleát vittem magammal és láss csodát, fantasztikus lett tőle a hajam. Kb három hajmosásnyira volt elegendő, s utána visszatértem az Yves Rocher-hoz. Az megint egész jó volt egy darabig, majd amikor nem használt, jöhetett a citromfüves Aveo, ami megint helyretette a hajamat. Csak utána nehezen sikerült elhasználnom az Yves Rocher-t, de már menet közben kutattam az új samponom után, mikor kipróbáltam a L'Angelica-t.


A DM-ben lehet kapni és örömmel mondhatom, hogy három napot simán kibírtam vele, illetve a negyedik napon is még egész tűrhető volt a végeredmény. Egy darabig most ezt fogom használni, de már megvettem az utánpótlást is a kókuszos Swiss O Par személyében. Tavaly télen használtam és akkor irdatlanul helyrerakta a hajamat, hosszú idő óta az első olyan sampon, amire emlékszem, hogy ténylegesen bevált.


A két tuti samponom mellett még használok pár dolgot a hajamra: az AVON argánolajas szérumját, illetve a töredezett hajvégek elleni szérumját. Sajnos szükséges még valami olyan termék is, ami hatására könyebben ki tudom fésülni a sörényemet, ehhez az AVON-os sárgabarackos sprayt használom:

 
Nagyjából ennyi lenne a hajápolási rutinom, illetve a jelenlegi tökéletes samponom. Arra lettem figyelmes, hogy a hajam általában megszokja az éppen használt samponomat és utána nem igazán "engedelmeskedik". Ha ilyenkor sampont-váltok vagy kis tubusos sampont használok, utána nyugodtan visszatérhetek a régihez egy darabig, mert ismét hatásos lesz.

Ti jártatok már így?
Van kedvenc vagy jól bevállt samponotok?
Tisztában vagyok azzal, hogy mind különbözőek vagyunk; az hogy nekem nem vált be valami, nem azt jelenti, hogy rossz a termék vagy valaki másnak nem válhat be. Nem szponzorált bejegyzést olvashattatok, hanem az általam megfigyelt dolgokat.
Mulberry 

2 megjegyzés :

  1. Én az Yves Rocher sapmont használom festet hajra és nagyon meg vagyok elégedve vele, na meg ritkán, lehet havonta egyszer használom az AVON argánolajas szérumját, de az illatán kivűl nem nagyon tetszik a termék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az Yves Rocher-nál az I <3 my planet samponnal voltam megelégedve, az AVONos argánolajos szérumból már a harmadik üveg is elfogyott - van ez így :)

      Törlés