2014. október 7., kedd

Szeptemberi szerzemények

Sziasztok Lányok!
Mára egy rövidke bejegyzéssel készültem, melyben megmutatom a szeptemberi szerzeményeimet.


Véletlenül egy adag lemaradt a csoportképről, úgyhogy ha kíváncsi vagy mi lehet az, akkor katt a továbbra. ;) :)

Próbáltam az egybe tartozókat közösen lefotózni, úgyhogy most gyorsan írok is róluk egy-egy mondatot. 




A szinte már tőlem megszokott havi Yves Rocher... :D Amúgy nem, nagyon rég vásároltam tőlük - akkor is a törzsvásárlói kedvezményes képeslappal, - és az a helyzet, hogy most is inkább a naptár vonzott, mint egy kiszemelt termékük... Azért azt megjegyzem, én azt hittem ez egy sima 2015-ös naptár lesz (januártól decemberig), de ez most szeptembertől van a következő év végéig - sebaj, de így most 2 naptáram is van erre a pár hónapra. :D


Korábban már én is írtam arról, hogy a Rimmel: Nail Nurse - Nail Rescue körömlakk nem hiába van felhájpolva, hisz beválik, most mégis úgy döntöttem, hogy egy hasonló, de kifejezettem körömerősítőt fogok választani - sajnos igencsak ráfér a körmeimre. Nagyjából 1200 forint volt.


És ha már Rimmel, akkor nem maradhat ki az új matt Kate Moss 107-es bordó rúzs sem a szerzemények listámról, amiről nemrég már írtam ITT. Az ára nagyjából 1300 forint volt.



Ajakápolás címszóval folytatom; épp tényleg nagyon fogyóban van a jelenleg használt Yves Rocher-s darabom és utánpótlásként ki akartam próbálni a Maybelline Baby Lips-ét, így erre a kicsit színezett cseresznyésre esett a választásom. Amikor pedig elsétáltam a másik állvány előtt akkor megláttam az áfonyás Labello Lip Butter-t, hát nem tudtam ott hagyni - és így már háromféle közül választhatunk. Árban hasonlóak, a baba-ajkak 780 forintba, az ajakvaj pedig 850  forintba kerülnek.


Egyébként az egész vásárolgatás úgy indult, hogy kell egy körömreszelő. Ez ahogy a képen is látszik, kipipálva. :) 
Amúgy Ti kipróbáltátok már a Rossmann saját márkás teáját? Van gyümölcsös és zöldteás is, én most a karamellásra kattantám rá rettentően. 25 filter van benne és akció nélkül is csak 300 forint környékén mozog az ára!


Végezetül jöjjenek a lemaradt termékek:


Korábban már említettem, hogy van egy Sleek paletta a kívánságlistámon, amit nem is olyan rég megrendeltem, mert újra lett raktáron és a napokban meg is kaptam a MUP-tól; most is sértetlenül, gyorsan és korrekten.
A kis mono pedig a StarGazer szárazon és nedvesen is használható  szemhéjpúder lenne, amit igazából haloweeni sminkeléshez rendeltem. Majd meglátjuk, hogy hogyan is teljesít élesben.


Ti vásároltatok mostanában valamit?
Melyik termékre vagytok igazán kíváncsiak?
Mulberry

2 megjegyzés :

  1. úú a zöld teás sima vagy ízesített? :D A lip butterre én is kíváncsi vagyok, de túl drága, és a többi ajakápoló sem vált be tőlük, szóval egyenlőre kimarad :S

    VálaszTörlés
  2. Citomos a zöld teájuk, de sok másféle is van: vanília-málna, eper-tejszín, erdei gyümölcs-vanília rooibos meg mangós is. :)

    VálaszTörlés