2014. október 4., szombat

NOTD: Ezüst & New York

Szisztok!
Már csak egy új Moyra lakkomat nem mutattam meg Nektek, úgyhogy ezt most pótlom is.



Ha kíváncsi vagy a körömlakkra és a véleményemre, akkor olvass tovább. :)

Próbáltam kicsit feldobni a manikűrömet és innen merítettem ihletet:


Ehhez felhasználtam két  NYC lakkomat: a 268 Fashion Ave Fuchsia (gyűrűs ujj) és a 248 Manhattan (középső ujj). Alapnak a Moyra: No 91 ezüstjét használtam.


Cellux-szal leragasztottam oldalasan két kifestett körmömet, így tulajdonképpen háromszögeket formáztam, majd jött rá a szín. A végeredmény nekem nagyon tetszett és 5 napig bírta is a gyűrődést - hiába a mosogatás, fürdés!





A Moyra lakkból 2 réteg bőven elég volt, hamar megszáradt és tökéletesen fedett.



Nektek tetszik?

Mulberry

2 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szép mani! Meglepően jó minőségűek a Moyra lakkjai, nem gondoltam volna. Régebben elég gagyi volt, de nálam is jól bírta a kiképzést és nagyon szép a fénye is.

    VálaszTörlés