2014. október 10., péntek

NOTD: Turbó Holo

Sziasztok Lányok!
Régóta szemeztem egy manikűrrel, amit a minap ki is próbáltam.


Nem volt nehéz elkészíteni és igazán mutatós, szerintem bármilyen színvilággal használható.

Amikor anno megláttam Pinteresten ezt a képet, tudtam, hogy egyszer majd én is készítek ilyen manikűrt magamnak. Ennek most végre eljött az ideje, így mindjárt mutatom is az alkotásomat.


Felhasznált lakkok:
- alapnak: Moyra No. 251 (holographic)
- szín: Essence Color&Go 146 that's what i mint!
- fekete csík: Flormar 313
- eszköz: Essence Marble Mania ecset

Elkészítés: 2 réteg az alapszínből, majd a körmök közepére egy-egy határozott csík a színből, majd a hosszú ecsettel felviszem a csík két oldalára a fekete lakkot.






Remélem Nektek is tetszik a végeredményem. :)
Alaplakknak használhattam volna akár at Essence, akár a Flormar holo lakkját vagy akár egy ezüstös csillámlakkot... de már most tudom, hogy legközelebb fehér alapon sárgával fogom kipróbálni ezt a manikűrt, majd megmutatom azt is. :) 

Ti milyen színvilággal próbálkoznátok még?
Mulberry

2 megjegyzés :