2012. december 2., vasárnap

Heti vásárolgatás

A héten végre volt időm kicsit vásárolgatni, és nem is vittem nagyon túlzásba a dolgot - legalábbis az első körben. 

Első körben nem vettem nagyon nagy dolgokat, csupán pár hozzávalót egy DIY "projecthez." 
Régóta szeretnék saját magam zselés szemhéjtust csinálni. Már többször is nézegettem videókat a youtube-on, s most végre elszántam magam, hogy kipróbálom a technikát. Most ehhez vettem pár dolgot: egy kis dobozka vazelint, és egy csomag essence mixing jars-t.  A következőkben majd megmutatom, hogy sikerül a szemhéjtus gyártás.
A kis dobozka pedig a mono, illetve duo  szemhéjpúderek tárolásához kell Szinte sehol sem láttam olyan dobozkát, mint amilyet szerettem volna, aztán most sikerült lecsapni rá a Müllerben. Nem akartam karácsonyi mintásat venni, így maradt ez, s nekem tetszik.




Második körben már picit többet költöttem, de szinte mindent akciósan vettem - egyedül a Catrice lakk nem volt leértékelve, mivel a limitált kiadásból van. Majd jönnek róluk a tesztek.


Ti vettetek mostanában valamit?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése