2012. december 30., vasárnap

Év végi kedvencek

Úgy gondoltam, én is elkezdem a havi kedvences bejegyzéseket, de nem havonta jönnének, hanem így időközönként. Most is csak egy rövidke posztot hoztam éppen az aktuális kedvenceimről, amik a következők lennének:



- Catrice Paris paletta: Viszonylag kis paletta tele hat natúr színnel és két pirosítóval - az egyik pinkes, a másik meg narancsos. Visszafogott és erőteljes sminket is lehet vele készíteni.

- Maybelline Color Tattoo -  Bad to the bronze: Ha reggel sietnem kellett, akkor csak ezt kentem fel a szemhéjamra, tus és indulás.

- Essence kétvégű filces szemhéjtus: Mindkettő mellé ez adta meg a végszót, hihetetlenül belejöttem a vonal húzásába, de persze kellett egy kis gyakorlás is.

- Essence Marble Mania pirosító: Még az első pirosítóim egyike, azóta is időről időre előjön, mert imádnivaló rózsaszín a végeredmény.

- NYC ajakfilc és szájfény: A világosabb verziót szinte minden nap használtam, annyira megtetszett, hogy csak egy enyhe színt ad az ajkamnak. A szájfénnyel pedig tovább tart a hatása.

Én ezeket a termékeket használtam a legtöbbet mostanában, mindet nagyon ajánlom, mert tökéletes alapdarabok lehetnek egy női neszerszerben és szép sminket lehet velük elkészíteni rövid idő alatt.  :)
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése