2012. december 1., szombat

Hangolódjunk a Karácsonyra & TAG

Tavaly szinte semmi karácsonyi hangulatom nem volt decemberben, maga az ünnep is rosszul sikerült. Idén felvetettem azt az ötletet, hogy ne ajándékozzunk a másiknak, mivel a múlt évben ebből olyan hiszti lett minden oldalról, hogy most csak család és közös szaloncukor evészet legyen és hasonlóak... És naná, hogy le lettem szavazva... Úgyhogy most találhatok ki karácsonyi ajándékokat a szüleimnek, de legalább már tudom, hogy mit adok majd a páromnak. 


Idén egy kis előkészületet tettem aziránt, hogy megjöjjön az adventi hangulat. Úgyis megint fogok csinálni mézeskalácsot, s ezért már régóta néztem mézis / mézeskalácsemberkés kiszúrót. Hihetetlen, de a napokban sikerült rá lecsapni a KÖKI-s Desszert mesternél. 

A tovább mögött láthatjátok a TAG-et.
1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
  •  Csomagolópapír és utána akár be a tasakba.
2. Igazi fa vagy műfenyő?
  •  Nem kérdés, igazi fenyő. És mivel már nagy vagyok, nem kell kétméteres tűfenyőt vennünk, elég a másfeles "sima" fenyőfa.
3. Mikor díszited fel a fát?
  •  23-án vagy 24-én változó, de az biztos, hogy együtt.
4. Mikor „bontod le” a fát?
  •  Általában vízkeresztkor szoktuk, de volt olyan, hogy hamarabb vagy még később. Attól is függ, hogy mennyire bírja a fa a kiképzést, mennyire hullik.
5. Szereted a tojáslikőrt?
  •  Még nem kóstoltam, de szívesen kipróbálnám.
6. Kedvenc ajándékod, amit gyerekként kaptál?
  • Igazából nincs kedvenc, mert mindig olyan jól eltalálták az érdeklődési körömet, mindig klassz ajándékokat kaptam. (Kivéve tavaly, amikor kaptam aputól egy - szerintem - férfi pénztárcát és a benne lévő papírdarabot, hogy vásároljak magamnak valamit...)
7. Van „betlehemed”?
  •  Igen, kihajtogatható könyv formájában.
8.Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
  •  Apunak.
9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
  •  Anyunak.
10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
  •  Az összecsomagolt dolgok. Akkor nem is gondolkodik az ember igazán, hogy mit kéne venni a másiknak...
11. Elektronikus vagy postai képeslap?
  •  Hát most egyik sem, mert már nem küldünk képeslapot. 
12. Kedvenc karácsonyi film?
  •  Nem TV-zünk Karácsonykor.
13. Mikor kezdesz vásárolni?
  •  Változó. Ha meglátok valamit és tudom, hogy ez jó lesz karácsonyra akkor megveszem. De néh az utolsó pillanatokra hagyom. Még most sincs senkinek sem meg az ajándéka, habár már sejtem miket fogok beszerezni nekik...
14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
  •  Ki nem? :D
15. Kedvenc karácsonyi étel?
  •  Az anya főztje. :D Meg a mézeskalács, amit én csinálok. Mostmár mézeskalács emberke és puzzle formájában is. :)

16. Színes vagy sima fények?
  •  Színes..
17. Kedvenc karácsonyi dal?

 


18. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
  •  Szemteste otthon vagyok mindig és papa átjön. Majd másnap megyunk nagyimhoz. Harmadnap meg pihenünk, én meg a karácsonfa alatt fogom most a tételeimet tanulgatni...
19. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
  • Nem tudom. :D Az elmúlt években mindig összetörtük a csúcsdíszünket. Ha most van, akkor lila "jégscsap", szóval egyik sem, de mindjárt mégnézem épségben van-e még. :D
  • Az biztos, hogy sosem volt sem angyalkás, sem csillagos csúcsdíszünk.
20. Mikor nyitod ki az ajándékokat?
  •  Délután-este megvacsorázunk és utána, estefelé.
21. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
  • Nem tudom. Karácson előtt a zsúfolt üzletek, hogy már októbertől hallom a jingle bells-t, hogy az akciós dolgok sem akciósak, a sok tolakodó-lökdösődő ember mindenhol. Tavaly mire mentem volna fondükészletet venni, addigra elfogyott az összes(!) az egész országban(!) és karácsony után talán hoztak még be, de addigra már indegy volt...

+1) Hova érdemes elmenni adventi időszakban?
  •  Karácsonyi, adventi vásárra a Vörösmarty térre, vagy ha lehet, akkor Bécsbe. Idén én megint Vörösmarty terezni fogok, a párommal, majd a barátnőmmel is.
+1) Adventi hangulatért mit teszel?
  •  Minden vasárnap meg fogunk gyújtani egy gyertyát, ezenkívűl jöhet a füstölő, párologtató, forró tea és/vagy kakó korszaka. :)

Remélem Ti is időben elkezdetek készülődni az ünnepekre.

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése