2012. december 27., csütörtök

Karácsonyfa alatt vártak reám...

Úgy gondoltam megosztom veletek, hogy mi került idén Karácsonykor a fa alá. Szuper dolgokat kaptam, úgyhogy a tovább után láthatjátok is őket. :)


Utólag is, de Kellemes Ünnepeket Nektek!


Nem meglepő módon sok jó mindent kaptam. Van pár dolog, aminek kifejezetten örülök, igaz, idén azért elég jól tudtam, hogy mit fogok kapni, mert egy részét én választottam ki magamnak. Tudom, nem szép dolog így elrontani a Karácsony hangulatát, de így tényleg hasznos dolgokat kaptam, amiket már régebb óta szeretnék, meg néhány dologgal sikerült is meglepni engem. :)

Hát, akkor jöjjenek is szépen sorban. Kezdetnek kezdjük az apróságokkal, mint például ez a kis nyaklánc. Amilyen pici, olyan cuki ezzel a pinkes-lilás virágocskával.


Kaptam egy új pénztárcát, aminek már ideje volt, mivel az elöző igencsak lesrapált állapotban volt.



Karácsony alkalmából, gondoltam veszek magamnak egy hosszabb kardigánt, mert eddig nem vitt rá a lélek, hogy kiadjak 6-7-8ezer forintot egy ilyen kardigánra a H&M-be, de szerencsére a C&A-ban fele ennyiért találtam majdnem ugyanolyat imádnivaló bordós színben. Jó meleg, vastag, van zsebe, egyszerűen szerelem. :)

 
Kaptam egy adag teát egy cuki bögrével. Erre teljesen nem számítottam, és nagyon jól esett. Már fel is avattam az új bögrét egy kis málnás teával. :)



És a végére tartogattam a legjobb dolgot, "kaptam" egy UV-lámpát és a géllakkozáshoz szükséges körömlakkokat. Alig várom már, hogy kipróbáljam és meséljek róla. :)



Remélem mindenkinek kellemesen, családias hangulatban telt az estéje, hiszen a Karácsony, nem csak az ajándékokról szól.
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése