2012. december 4., kedd

SpectaculART csillámos fedőlakk

Látványos fedőlak, vagyis nem más, mint a Catrice mostani trendkiadásának a toppere, a SpectaculART: Gold Leaf Top Coat. Az elöző napi körmeimet feltúrbóztam ezzen a nemrég vásárolt csodával.



Ugyan a neve arra utal, hogy egy arany színű topperről van szó, hát a képek is magukért beszélnek, hogy a rendes "tiszta" aranyhoz nincs túl sok köze, de ezüstnek sem nevezném. Nagyon hasonlít a Misslyn 746-os bling-bling diamond top coat-jára csak fele annyiba kerül. 
Már említettem, hogy annak a vörös körömlakknak karácsonyi hangulata van, na most ezzel a topperrel ez az érzés kb megháromszorozódott, ha nem négyszereződött. :D Egy réteggel is ilyen hatást tudtam elérni. Azt hiszem, többször fogok venni Catrice fedőlakkot, mert elmondhatatlanul jóóóó!



vaku nélkül





Azért is csináltam ilyen sok képet, mert nem igazán tudtam rendesen visszaadni a szépségét a lakknak, meg máshonnan másképp néz ki. Egyszerűen gyönyörű!

Ti beszereztetek valamit ebből a kollekcióból?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése