2012. december 11., kedd

Első MUP rendelés eredménye

Igen, végre elszántam magamra, hogy interneten rendeljek valamit magamnak. Elsőnek a Make Up Plaza oldaláról rendeltem pár dolgot - nem csak magamnak.


A rendelés leadása bökkenőmentes volt, a fizetést is megoldottam. Örülök, hogy volt visszajelző email tőlük, hogy tényleg be van fizetve minden. Két időpontot kaptam, hogy mikor érkezhet a kis csomagom. Szerdán fizettem és már pénteken meg is érkezett. :)

Semmi sérülés, minden egyben ideérkezett. Annyira agyoncsomagolták, meglepődtem volna, ha bármi baja lett volna a két palettának. Egybe voltak csomagolva egy kis fehér dobozban és azon belül is külön-külön buborékos papírba tekerve. Az ecsetek is buborékospapírba voltak tekerve, meg a csomag belseje is azzal volt kibélelve.

Összességében egy nagyon megbízható, gyors és hatásos oldal, ahonnan jó dolog rendelni. Egyedül talán a postakültség miatt nem érdemes külön csak 1-1 dolgot rendelni, hanem többet és esetleg barátnővel összeszedni a dolgokat...

Mindenesetre ha majd megint összejön pár dolog, akkor lehet rendelek tőlük. Addig is, csak így tovább MUP!

Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése