2012. december 9., vasárnap

NYC rúzsok

Még nyáron egy akció során megvettem életem első NYC rúzsát, melyet azóta is előszeretettel használok. Ez a 416-os Berry Rich árnyalat lenne. Nem sokkal rá egy újabb árnyalatot beszereztem, mely a 414-es Lilac Dream nevet viseli. 

414, 416
Nagyon szeretem mindkét rúzst, mert pigmentáltak, evés-ivást nem bírják, de szépen kopnak.

Eddig azt mondtam rájuk, hogy neszeszer kompatibilisek, azonban pont a napokban történt egy kis baleset a 414-essel és most rosszul néz ki szegény a táskám pedig rúzsfoltos itt-ott... Úgyhogy csak óvatosan!

A 414-es egy rózsaszínes árnyalat, mindennapi használatra tökéletes. Kicsit sötétebb, mint az essence All about cupcake rúzsa és az állaga is keményebb. (Nekem jobban is tetszik, mint az essence, mert az már túl krémes nekem.)

Nem tudom, miért szürke a matrica rajta. A rúzsnak szép színe van.

A 416-os egy lilásabb árnyalatú rúzs, tulajdonképpen az első nem vörös - lilás rúzsom. Kellemes a textúrája, szép pigmentált bogyószín.


Nem igazán tervezek újabb rúzs vásárlását, de ha márkát kéne választanom, az biztos a NYC lenne. Mióta megvettem őket, a legszívesebben hozzájuk nyúlok reggelente. Nagyon nagy kedvencek lettek.

Ti ismeritek a márka termékeit? Szeretitek a rúzsokat?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése