2012. december 29., szombat

NYC ajakfilcet és szájfényt mindenkinek!

Volt szerencsém lecsapni két darab akciós NYC ajakfilcre. Már régóta ki szerettem volna próbálni őket, de valahogy mindig húztam-vontam a megvételét... eddig. És így végre tudom használni rendesen a megvett két szájfényemet is! :)


Akárcsak a szájfényből, az ajakfilcből is két árnyalatot is vettem: 490 Persistent Pink és 494 Smootch Proof. Utóbbit már Maggie oldalán is láthattátok.




Swatchokat inkább csak a kezemen mutatom meg, mert nem sikerültek jól az ajkas képeim, mert nemigen látszik az igazi színük. A pink mindennapi használatra tökéletes, mert egy kellemes, halványt színt ad az ajkaknak, bármikor tökéletes viselet. A másik bogyószínű ajakfilc viszont már más tészta, felkenve nagyon durván néz ki és miután megszárad, csak egy kicsit gyengébb színű, egyébként pedig lerobbanthatatlan is...

NYC Ajakfilcek:
490 Persistent Pink és 494 Smootch Proof


A szájfény pedig az ajkak kiszáradása ellen kell. A sötét (537 - B'Way Berry) csak egy enyhe bordós árnyalatot ad az ajkaknak, míg a világos (536 - Murry Hill Melon) pedig csak fényt ad az ajkaknak.

NYC szájfények: 
536 - Murry Hill Melon, 537 - B'Way Berry
NYC szájfények: 
536 - Murry Hill Melon, 537 - B'Way Berry
A szájfényeket persze lehet külön is hasznáni, kellemes a viseletük, nem ragadnak, kellemes az illatuk és szépen kopnak.

Összességében nagyon szeretem ezeket a termékeket. Ugyan a Smootch Proof ajakfilcet nagyon ritkán használom - túl erős a mindennapi viseletre, - mégis örülök, hogy megvettem. Szerintem, ha a pink ajakfilcem elfogy / kifogy, újravásárolom.

Ti hogy álltok az ajakfilcekkel?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése