2012. július 26., csütörtök

Elfogyott 2.

Végülis, mindig minden egyszerre szokott elfogyni, de mégis pár nap eltéréssel. Ami most elfogyott, nem más, mint a sminklemosóm.
Most kivételesen dobozosat választottam, mivel amikor vettem, akkoris utaztunk és ez jobb megoldásnak bizonyult. 
100 darabos kiszerelés jó sokáig elég volt, csupán az egyetlen baj, hogy az utolsó 20-30 korong már csontszáraz volt. Nem igazán volt hatásos, külön korong kellett a szempillaspirál eltávolításához, s mivel nagyon vékony volt a korong (kb 1 mm magassága), több darabot is elhasználtam.

Viszont semmi irritáció nem történt, kellemes illata volt és jól záródott a doboz. (Nem úgy, mint jópár éve az egyik ilyen arctisztítós doboznak. Megtört a teteje csavarás közben és kifolyt az arctisztító a táskámba, pedig direkt figyeltem rá, külön megnéztem csöpög-e. Murphy...)

Szóval nem volt rossz ez, hiszen korongokat is kaptunk mellé, de a 100 az nagyon nagy mennyiség. A végén már nekem kellett sminklemosót csöpögtetni a korongokra.



Ti is használtatok már ilyen sminklemosót vagy arctisztító korongot?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése