2012. július 3., kedd

Rohangászás közepette vásárlás és egy újdonság

Múlt hétvége folyamán vásároltam pár dolgot, s gondoltam megmutatom, hogy miket vettem, illetve bemutatok egy új "drogériás" márkát is.

A szerzemények
Mostanában megkedveltem a tusokat, éppen ezért is vettem meg az Essence 2in1 eyeliner pen-t. Mind a vékonyabb vagy vastagabb vonalat húzásához.
A vékonyabb végével szép vékony vonalat lehet húzni, viszont első próbálkozásomra nem igazán sikerült visszadni ezt. A vastag vége meglehetősen pigmentáltabb, de lehet a bénaságom miatt tűnik annak. Ebben a melegben nem ajánlanám, mert a kezemre felkentem, megvártam, míg megszáradt, majd egy könnyű mozdulattal le is szedtm, szóval a 40°C-ban valószínűleg ez leolvad az emberről. (De mondjuk, mi nem?) 
Meglepődtem, hogy milyen nagy, ezért szemléltetésképp előkaptam egy A/5-ös füzetet és íme:
Mintha egy rendes toll lenne 
Készítettem képet az ecsetekről is, hogy lehessen látni a különbséget a kettő között:
Ez lett a legjobb kép a vékonyról (bal), de a lényeg látszik. A vastag (jobb) olyan, mint egy szövegkiemelő.

Nyáron előszerettettel használok vízálló spirált. Főleg, ha strandra megyek vagy tudom, hogy olyan programom lesz, aminél vizes lehet az arcom. Ezért is vettem meg a Catrice Cruise Couture Lashes To Kill Waterproof Dúsító Szempillaspirálját.

Nagyon tetszik, hogy nem fekete, ez a kék minta feldobja az egészet. Rendes spirál, de szerintem jó lesz. Sikerült leszednem a kupakját, ami nem tudom, hogy jó-e, viszont a védőtetővel is jól záródik és kisebb helyet foglal el.


És végül, egy körömlakk. Ez a márka mostanában költözött be a Müllerbe éppen ezért, gondoltam megmutatok nektek a szerzeményemet. Szerintem ez az eddigi legdrágább körömlakkom, amit vettem, habár tudom, hogy van ennél jóval drágább is a piacon.
Egy német márka, hivatalos oldala:  http://www.misslyn.de/

Igazából a márkának talán a védjegye lehet a sokszínűség. Mindenből (MINDENBŐL!!!) hatalmas a színválaszték, legyen ez körömlakk, szájfény, szemceruza vagy szemhéjpúder. Nézzétek meg a hivatalos weboldalt, majd az üzletek polcain is. Árban viszont változó.

Én a 746-os bling-bling  nevezetű diamond top coat  lakkot hoztam el a Sweet Minis kollekcióból.


Pont ma délelőtt próbáltam ki elöszőr. Olyasmi, mint az Essence csillámos topperei. Kicsit kisebbek a csillámok, mint az essence-nél megszokottak és az üvegcse 10 ml-t tartalmaz, nem "csak" 8 ml-t.
Jól kenhető, de viszonylag érdes marad a köröm felszínén ép a csillámok miatt, illetve kissé nehezen száradt meg.
Jó vételnek tartom-e? Hááát, meglátjuk, meddig fog fennmaradni a körmömön. Összegezve nagyon édes üvege van, és máshol nem találkoztam még csak ezüst csillámokkal, de valószínűleg nem vásárolnám újra, ha elfogyna. 


Vettetek mostanában valamit? Nektek van már ilyen márkájú körömlakkotok?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése