2012. július 19., csütörtök

Zselés körömmatrica

Jó pár hónapja vettem a Müllerben egy zselés körömmatricát a kezekre és egy show your feet körömmatricát a  lábakra. Mindig is ki akartam próbálni őket, de eddig sajnos nem volt rá érkezésem, hála a vizsgaidőszaknak...

A tovább után megláthatod mit alkottam a kezemen. 


Nagyon tetszett ez a csipkés hatású zselés körömmatrica. Egy csomagban összesen 14 darab van, nem tudom miért, mindegy... 


A csomagoláson belül megtalálhatjuk az utasításokat angolul és németül is, képekkel illusztrálva, a csomagolás hátulján lávő ragacson pedig magyarul is megtaláljuk ugyanezt mini betűkkel.

A használati utasítás szerint négy lépésből áll az egész: 1) tisztítsuk meg a körmünk, 2) válasszuk ki a körmünk nagyságával megegyező matricát; 3) szedjük le és óvatosan, de határozottan tegyük a körmünkre; majd 4) a felesleget vágjuk le ollóval vagy körömreszelővel oldjuk meg ezt a műveletet.

Mint minden ragadós dolgot, ezt sem jó, ha összetapicskoljuk, mielőtt feltesszük, mert veszít a ragadó-képességéből. Nem árt határozottan ráragasztani a körmökre, majd a fixáláshoz nyomkodjuk is rá őket. Örültem, mikor már csak ott tartottam, hogy a fölösleget szedjem le, viszont, ennél bonyolultabb dolgot még sosem csináltam. Úgy kellett forgatnom a kezemet meg fogni az ollót, aztán vagdosni... húúú... inkább átváltottam a körömreszelőre... Nem kellett volna. Sikeresen lereszeltem a zselé részét a matrica végének. Ugyan csak közelről látszott, de engem már a tudat is zavart. Kíváncsi vagyok mi lehet pontosan az a zselé réteg...

Végülis, sikerült megcsinálni a bal kezemen, íme:

A jobb kezemhez már segítséget kellett kérnem, nem mertem nekiállni bal kézzel. 

Egész napos sütés-főzést nem állt ki, itt-ott feljött, de egy kis körömlakk, megoldotta a helyzetet, bevált ragasztóként... sőt, úgy még jobban odaragadt. Viszont az estére már nagyon látszott, hol bénáztam, mert ott elvált a körmömtől. Ezen a képen ez jól látszik:

Röviden, szép és jó, egy-egy alkalmat kibír, de a ragasztó és a víz nem jó barátok, úgyhogy óvatosan a kézmosással és ne felejtsetek el segítséget kérni, ha nem megy valamelyik kezeteken!

És végül, a megmaradt darabok:
Naná, hogy nem ugyanazok maradtak meg... Viszont nekem egyik-másik matrica kicsi volt; a körmöm közepére ragasztottam őket és jobb és bal oldalon is, 2-3 miliméter fedetlen maradt... egyedül a kisujjam körmére sikerült teljesen feltenni a matricákat. Az a négy matrica maradt meg, ami túl nagy lenne a körmeimre, nem tudom mit legyen velük. A kezemre nagyok, a lábamra kicsik... Majdcsak kitalálok valamit és még a lábamravalót is meg kell csinálnom  egyszer....


Hogy tetszik ez a termék nektek? Ti kipróbáltátok már ezeket? Beváltak?
Mulberry

1 megjegyzés :

  1. Hát az én tapasztalatom és véleményem már tudod. :D Tényleg csak egy-egy alkalomra szólnak... ha ilyen szép mintás körmöket akar az ember, inkább nyomdázni kell, az sokkal tartósabb. :)

    U.i.: http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

    VálaszTörlés