2012. július 11., szerda

Szerzemények

A H&M-ben nézelődve kincsekre akadtam. Eredetileg csak egy nem-lábujjközes szandált kerestem, majd eszembe jutott, hogy tönkrement a New Yorkeres fehér atlétám és mivel az egy alapdarab, be kéne szerezni egyet. Hát, a szimpla-egyszinű atlétából egy fekete szivecskés atléta lett, amivel szerencsém volt, mivel ez az egyetlen volt az üzletben és még a mérete is megfelelt. Emellett még elhoztam egy körömlakkot is.
És akkor lássuk a vásárolt termékeket:

Már többször említettem, hogy imádom a H&M körömlakkjait. Most ez az 5 ml lakk csak 390 forintba került és gyönyörű színe van. Lila alaplakk arany csillámokkal. Rögtön fel is avattam és hoztam róla képeket is.
A lakk neve: Purple Glitter
Nem ennyire világos lila, de két réteg kell a jó fedéshez.
Ezen a képen igazán élethű.

A séta közepette ismét betértem az Yves Rocher-be, s vettem is két dolgot. Egy gránátalmás 3 perces frissítő arcmaszkot a mostani kuponos 30%-os kedvezménnyel, illetve egy Shea vajas, repair (javító) ajakbalzsamot, mivel a Labello-m, már jócskán fogytán van. Mindkettőnek isteni illata van, de nem tudom miért gondoltam azt, hogy az ajakbalzsamnak lesz színe és nem átlátszó lesz... Ez tuti a Labello hatása lehet. :)
Csak így bírtam kinyitni az ajakbalzsamot, hogy leszedtem a tetejét,
 de a többi részéről nem akartam leszedni a védőfóliát.

Ti vettetek mostanában valamit?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése