2012. július 30., hétfő

Elfogyott 3.

Milyen csodálatos napra virradtam. Ma elfogyott a körömlakklemosóm. Akciósan vettem a Müller saját márkás lemosóját. Meglepő, hogy 130 Ft-ért ilyen jó terméket találhatunk a drogériák polcain.


Ami azt illeti, nagyon szerettem, mert még a csillámos lakkokat is egyszerűen leszedte, igaz, hogy sokszor megszinezte az ujjam alját, de egy-két kézmosással az is eltűnt és nem is szárította ki a kezemet.
Ennyi pénzért (akció nélkül sincs 200 Ft) bőven megéri, ugyan csak 2 verzióban kapható.

És, amit most használok, az a következő lenne:



Ettől nem szineződik be a kezem, viszont nagyon olajos -gusztustalan- érzést hagy a körmömön és az ujjaimon. Pumpás kiszerelése van, a tetejére kell tenni a vattát / vattakorongot, elég kétszer rányomni és máris használhatjuk. Az egyetlen dolog, amit nem szeretek ebben az, hogy szerintem gyenge, ezért az alapesethez késpest másfélszer annyi vattát használok el egy-egy lemosás alkalmával.

Végülis, nem rossz, de nekem nem annyira jött be, de attól még el fogom használni, hogy valami újat kipróbálhassak utána.


Ti milyen körömlakklemosót használtok most?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése