2012. július 27., péntek

Apró szerzemények

Na jó, talán nem is olyan apró, de összeszedtem pár dolgot így az utolsó pillanatokban még indulás előtt. Jobban szeretek többször kevesebben kiadni, mint egyszer jó nagyot, ami annyira nem is rossz szokás, mert meggondolom, miket választok.
Mivel fogynak a pólóim, ezért beszereztem a H&M Basics-ből egy összecsomagolt párosítást, kék-fehér csíkos és sima fehér. Ugyan mindkettő M-es, de a fehér mintha kisebb lenne egy pár miliméterrel, mert érezhetően jobban feszül,mint a csíkos. Betértem még az Orsaybe is, nézelődni, amiből az lett, hogy egy fehér atlétás felsővel és egy pár fülbevalóval jöttem ki. A bevásárlólistámon volt egy sima, egyszerű, fehér atlétás top, melyet "félig" teljesít ez az Orsay darab, de a pánton lévő megoldás miatt, nem nevezném egyszerűnek.

Mi kellhet egy lánynak, ha nem két csodaszép rúzs? Róluk majd kicsit később bővebben. :)
Illetve mivel lehet még jó hangulatot teremteni? Illatos gyertyával / mécsessel. Nálunk télen ezerrel megy a füstölőzés, illatgyertyák és párologtatás, de mily meglepő módon, Karácsony környékén az ilyen hat darabos mécsesek nem 200 forintba kerülnek, hanem 5-600 forintba. Amúgy eddig egyszer sem láttam mandulásat, és a kókuszosnak már most is olyan jó illata van. Egyébként az Intersparban találtam rájuk, teljesen véletlenül.

Mivel elfogyott a sminklemosóm és úgyis utazok nemsokára, a Douglas-ből elhoztam a saját márkás, kicsi szemfestéklemosójukat. Még sosem próbáltam az övéket, meglátjuk, miként is fog teljesíteni.

És végül már tényleg csak két kis apróságot hoztam haza. Egy pirosító duo-t és egy korrektort. Mindkettő Flormal termék, szép pigmentáltak, s a pirosítónak meglepően kellemes illata van. A Westendi pultnál vettem őket, az eladó lány nagyon kedves, segítőkész volt. Az egyetlen rossz gondolat, ami megmaradt bennem az, hogy a kirakott termékeknek teljesen más a csomagolása, mint amiket elhoztam, de alaposabb körbenézés után, megynugodtam, a kiválasztott termékeket hoztam el.


Ennyi lenne, ami az elmúlt időszakban hazajött velem. Kellemes nyarat kívánok mindenkinek.
Ti mit vettetek legutoljára?
Mulberry

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése